visit us!!

About Me

My photo
Hi... I am a simple person. Education: tadika maria, sk semenyih, sk seri sekamat, sk taman rakan, smk bandar baru sg long, smk engku husain, psis- diploma in architecture. uitm - bachelor in building surveying.

Buat renungan...

Bala bencana berlaku di merata-rata. Apakah dunia sudah sampai ke penghujungnya ? Apakah kita masih seronok & leka ? Bagaimana pula dengan iman kita?

Wednesday, July 14, 2010

wakaka crew winner showdown 2010!!

Salam...

Wah happy sangat ni. Sangat-sangat gumbira hatiku ini. Apa yang sonok sangat ni??wakaka crew la..wakaka crew menang showdown 2010!!!best r performance diorang. Nak-nak time dia dance masa lagu wakawaka...diorang edit lagu wakawaka jadi wakaka..pastu pakai jersi pulak..wow...nice lor...

Congrat la tuk wakaka sebab dapat kalahkan giller battle crew. Musuh ketat korang kan. Musuh ketat dalam battle la. Walau apapun congrat gak tuk giller battle ngan floor fever. U all done well also. Dance korang best jugak.

Tapi aku pelik la. Mana perginya hmc phlow??tadi macam tak nampak pun diorang masa performance top 12. Hmc phlow pun aku minat giler-giler. Minggu lepas aku frust sangat sebab hmc phlow keluar. Sebab aku target yang masuk final wakaka, hmc phlow ngan giller battle. Alih-alih hmc phlow yang kuar. Mana la tak frustnya. Bukan aku je yang frust, adik-adik sepupu aku pun frust.Tapi takpa la. Hmc phlow menang dihatiku. Aku frust dah macam aku frust masa ila damia tersingkir masa separuh akhir mentor 4.

Aku suka ngan hmc phlow. Lagi pula leader hmc phlow muka dia mirip betul dengan kawan plkn aku. Nampak muka leader hmc phlow teringat kat kawan baik kat plkn aku yang sorang tu. Botak dah sama botak dah..hehe...ok la. Aku saja nak luahkan rasa gumbira aku ni. Tak tau nak luah kat sapa. Adik-adik takda kat sini so sini aje la tempat aku luahkan apa yang tersurat n tersirat dalam benak fikiran aku ni.

No comments:

Post a Comment

Islam Itu Indah

Elakkan diri menjadi Islam baka kerana tiada nilai tiada harga. Datang syaitan dengan godaan, hilang Islam hilang iman, tenggelam dlm noda tenggelam dlm dosa