visit us!!

About Me

My photo
Hi... I am a simple person. Education: tadika maria, sk semenyih, sk seri sekamat, sk taman rakan, smk bandar baru sg long, smk engku husain, psis- diploma in architecture. uitm - bachelor in building surveying.

Buat renungan...

Bala bencana berlaku di merata-rata. Apakah dunia sudah sampai ke penghujungnya ? Apakah kita masih seronok & leka ? Bagaimana pula dengan iman kita?

Tuesday, July 6, 2010

Sejam di icity



X takut cactus...



tQ bwK KAMi g icity...



Salam...

Entry kali ni nak cerita pasal icity. Ok hari ni tak payah la ayat bunga2. 3 Julai 2010 bersamaan hari Ahad, aku n cika pegi icity. Memang dah lama rancang cume tak tau bile dapat pegi. Tup tup ari ahad dapat pulak pegi. Cam x caye je parent aku bagi aku kluar malam2 buta. First time ni aku kuar malam2 ngn member. Mungkin sebab ada cika sebab tu la parent aku bagi. Ye cika. Akhirnya plan kita successfull. Haha.

Tapi tu la. Masuk bayar 2 hinggit. Thanx la Amal blanja kitorang hari tu. Almaklumlah kami ni x keje. Income xde. Hehehe. Aku ni baru je abis blaja. Duit pun xd. Duit sume abis wat blanje mase sem 6 nak2 subject design ngan measured drawing. Perghh banyak gler abis duit. Tak lupe jgk wat Amin yang dah drive bwk aku ngan cika. N congrat untuk korang cuz dapat cari rumah aku. Haha.

Kalo yana ada leh die ikut skali tapi apekan daya dia balik semenyih. Kalo tak dapat jumpa yana. Dah lama sangt tak jumpe dia. Aku nak upload byk gambar tapi apakan daya. Agk susah aku nak upload n mengemaskini entry aku kli ni sebab aku guna handphone bukannya laptop. Juling jugk la mata aku ni tgk screen kecik ni.

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. haha sebab aku baek
    2 parents ko kasik kua,
    hehehe xde lahhh
    tp best gk la mlm 2 kan,
    tcapai gak hasrat ko ann?
    xdela nk bgamba kt icity beranang agy..
    hikhi~
    time kasey sume~~

    ReplyDelete
  3. uhuk uhukkk... jeles lgi... ='(

    ReplyDelete

Islam Itu Indah

Elakkan diri menjadi Islam baka kerana tiada nilai tiada harga. Datang syaitan dengan godaan, hilang Islam hilang iman, tenggelam dlm noda tenggelam dlm dosa