visit us!!

About Me

My photo
Hi... I am a simple person. Education: tadika maria, sk semenyih, sk seri sekamat, sk taman rakan, smk bandar baru sg long, smk engku husain, psis- diploma in architecture. uitm - bachelor in building surveying.

Buat renungan...

Bala bencana berlaku di merata-rata. Apakah dunia sudah sampai ke penghujungnya ? Apakah kita masih seronok & leka ? Bagaimana pula dengan iman kita?

Tuesday, July 20, 2010

ID deco

Salam...
Aku upload gambar ni atas permintaan. Aku buat ni sebab boring duduk rumah. Dari tak buat apa-apa lebih baik aku isi masa aku buat benda ni. Ada gak pekdahnya.

Ni family area 1st floor. My mom said she's doesn't wanna sofa at family area. So ni la hasilnya. Bonda asked me to creat the cabinet sekali. So aku pun pakai hentam je la. Ikut suka je. Tapi ibu aku suka pulak tu. Wah sukanya saya. Aku buat benda ni senyap-senyap sampailah siap. Then baru tunjuk dia. Masa tunjuk debar juga sebab takut ibu tak suka. Tapi reaksi positif. Hoho. Nasib baik dia suka. Penat jugak pikir idea nak buat. Lastly ni la hasilnya. Tapi takda la hebat mana pun. Sekadar sedap mata memandang je.







Proposed for living. Untuk living, idea ibuku. Aku cuma buat je ikut kehendak dia. Ikut cakap client. Hehe...tapi banyak kali jugak la aku tukar-tukar color, tukar layout. Bila dah tukar itu ini nak kena render lagi, edit lagi. Tu yang malas tu. Dah banyak aku buat pastu ibu nak tukar lagi. Nak tak nak kena la buat.

1 comment:

Islam Itu Indah

Elakkan diri menjadi Islam baka kerana tiada nilai tiada harga. Datang syaitan dengan godaan, hilang Islam hilang iman, tenggelam dlm noda tenggelam dlm dosa