visit us!!

About Me

My photo
Hi... I am a simple person. Education: tadika maria, sk semenyih, sk seri sekamat, sk taman rakan, smk bandar baru sg long, smk engku husain, psis- diploma in architecture. uitm - bachelor in building surveying.

Buat renungan...

Bala bencana berlaku di merata-rata. Apakah dunia sudah sampai ke penghujungnya ? Apakah kita masih seronok & leka ? Bagaimana pula dengan iman kita?

Monday, July 5, 2010

modem..modem..rosak je..

salam...
Aku punya modem buat hal lagi. Asik rosak je. Cmne aku nak online kalp rosak. Ni pun aku on9 gne handphpne. Nasib baik ada handphpne kalau tak, tak tau la camne. Bazir kredit broadband je. Nak update blog pun susah.

Banyak benda aku nak cerita sepanjang hari jumaat, sabtu n ahad lepas. Best sangat la. Pergi archidex, g low yatt, ts, pegi rumah cika. Bukan pegi je tapi tido sana sehari. Pergi makan kerang berempah tapi aku tak makan la. Diorang je yang makan.

Aku rasa yang paling best masa tengok bola ngan family cika. Wah tak sangka pulak ustazah halimaton pun minat tengok bola. Memang best walaupun argentina kalah. Takpe la. German pun suka jugak.

Aku nak cerita pasal aku n cika g icity. Tapi apakan daya. Modem broadband buat hal. Kalo guna laptop senang sikit nak update gambar. Pakai handphone tak reti camne nak masukkan gambar. Lain kali aku cerita la ye. Tunggu modem aku elok dulu. Tapi bila??wuuaaaa..sabar yo la Najlaa..ado rezki ado la tu yo...tapi memang banyak aku nak cerita. Saja nak luahkan isi hati aku ni memandangkan ramai kawan-kawan aku yang still tak tau kewujudan blog aku ni.

Ok. Nak undur diri dulu ye..

1 comment:

  1. hahaha tu la kenmaen umi aku an tgk bola
    semangat lak dye,
    weee n btw wer kasi aku tmpang 2 hari kt ruma ko.
    soe law ade sala silap k?? :)

    ReplyDelete

Islam Itu Indah

Elakkan diri menjadi Islam baka kerana tiada nilai tiada harga. Datang syaitan dengan godaan, hilang Islam hilang iman, tenggelam dlm noda tenggelam dlm dosa