visit us!!

About Me

My photo
Hi... I am a simple person. Education: tadika maria, sk semenyih, sk seri sekamat, sk taman rakan, smk bandar baru sg long, smk engku husain, psis- diploma in architecture. uitm - bachelor in building surveying.

Buat renungan...

Bala bencana berlaku di merata-rata. Apakah dunia sudah sampai ke penghujungnya ? Apakah kita masih seronok & leka ? Bagaimana pula dengan iman kita?

Wednesday, October 13, 2010

Weird..so weird

Weird..wierd…so weird…

Haisshh aku pelik betul la semalam.

Apa pasal la aku tidur awal giler.

Since tengok berita lagi aku dah rasa penat semacam n nak tertidur.

Nak kata aku demam takde langsung. Tapi…petang semalam

tapak tangan aku panas semacam.

Dah setaraf panas seterika untuk kain silk. (macam melampau la pulak ye)

Haha tapi yes. This is the fact.

Maybe sebab aku baru lepas kemas-kemas rumah kot.

Badan berpeluh macam pergi joging. Baru kemas rumah ek.

Mane tak nye. Habis lantai melekit-lekit n bercop-cop sebab dina main playdough.

Adoyai…

Tapi takkan sebab tu aku tu aku tidur awal???

Tiap hari kemas rumah an..

Tapi aku tahan mata aku ni sampai 9.30 sebab

aku nak tengok siti kelembai.

Seronok sihh..

Lepas je 9.30 terus aku tidur…zzzzzzzz

Dah tidur awal bangun pun awal la kan.

Pukul 5 aku bangun. Dah segar bugar semacam.

No comments:

Post a Comment

Islam Itu Indah

Elakkan diri menjadi Islam baka kerana tiada nilai tiada harga. Datang syaitan dengan godaan, hilang Islam hilang iman, tenggelam dlm noda tenggelam dlm dosa