visit us!!

About Me

My photo
Hi... I am a simple person. Education: tadika maria, sk semenyih, sk seri sekamat, sk taman rakan, smk bandar baru sg long, smk engku husain, psis- diploma in architecture. uitm - bachelor in building surveying.

Buat renungan...

Bala bencana berlaku di merata-rata. Apakah dunia sudah sampai ke penghujungnya ? Apakah kita masih seronok & leka ? Bagaimana pula dengan iman kita?

Sunday, October 10, 2010

Lagu kene ngan jiwa aku

Aku suka lagu-lagu yang bila dengar tenang je rasa. Rasa macam ada kat tepi pantai dengar desir ombak dengan tiupan angin yang buatkan hati ni tak rasa marah. Lupa perkara-perkara yang menyakitkan hati.

Aku suka layan lagu-lagu Amy Diamond, Emmy Rossum, Idina Menzel, Yuna acoutic, Yanni, Kenny-G, Lenka. Fuhh memang best la telinga aku ni dengar. Dapat pulak headphone yang bass dia memang sedap gilaaa.

Suka genre akustik sebab aku boleh try jugak main pakai gitar.

Takde la aku boring asyik mengadap laptop.

Petang-petang or pagi-pagi or lepas penat mengemas aku main la gitar tak kira la kat dalam ke kat luar ke. Tapi aku suke main kat luar sebab boleh main kuat-kuat sebab takde orang sangat. Tah pape lagu aku main. Belasah je.

Tapi aku selalu main lagu Romance de Amor, Ku Katakan Dengan Indah, The Show.

Nak santai lagi main lagu Nobody ke, Zombie ke,

atau nak penat jari main

Wake Me Up When September Ends dengan Relaku Pujuk.

Relaku Pujuk ni selalu aku tersalah chord. Keliru sihhh. Takpe asal puas hati.

Nak lagi santai main lagu Keindahan Pantai. Di tepi pantai yang indah….lalalala..

Haisshh nyanyi pulak.

Takpun nak pening kan kepala lagi main lagu Baby Justin Bieber tu. Aku takde la suka sangat dengan lagu ni tapi bila pakai gitar best pulak an. Bayi..bayi..bayi..ooohhh..

Hah lagi satu lagu Tolong Ingatkan Aku. Aku suka sangat lagu ni. Tapi susah la nak buat. Tak dapat tempo die lagi. Tolong ingatkan aku kisah ku tersedar..Hah dah-dah la tu najlaa oii…

Aku bukannya pro. Baru beginner. Bilala aku nak jadi pro an.

Bila dah pro hah cakap je lagu apa terus buat. Tapi tu angan-angan je la…

Apekan daya…

No comments:

Post a Comment

Islam Itu Indah

Elakkan diri menjadi Islam baka kerana tiada nilai tiada harga. Datang syaitan dengan godaan, hilang Islam hilang iman, tenggelam dlm noda tenggelam dlm dosa