visit us!!

About Me

My photo
Hi... I am a simple person. Education: tadika maria, sk semenyih, sk seri sekamat, sk taman rakan, smk bandar baru sg long, smk engku husain, psis- diploma in architecture. uitm - bachelor in building surveying.

Buat renungan...

Bala bencana berlaku di merata-rata. Apakah dunia sudah sampai ke penghujungnya ? Apakah kita masih seronok & leka ? Bagaimana pula dengan iman kita?

Monday, October 4, 2010

Suka-suki aku

Malam ni aku tak dapat nak lelap la pulak. Adik aku ni lasak sangat la..

abis ditendangnya aku macam bola. Aku baru nak tidur tapi aku batalkan niat tu. Tetibe je ringan tangan n jari-jari aku ni nak update blog. Otak aku ni nampaknya banyak hasilkan ilham malam ni..

So jangan sia-siakan. Tengah ade mood nak update..

Kenapa orang buat blog??masing-masing ade tujuan dorang sendiri kan..

Kalau aku pulak nape eh??Ade orang buat blog dapat duit. Pakai nuff nang la..adsense la..click bank la..Tah ape kejadahnye lagi tah..

Aku pulak buat blog ni untuk aku luahkan ape yang tersurat n tersirat kat dalam hati aku ni.

Untuk blog ni je la..blog-blog aku yang len tu untuk buat duit.

Ade rezeki ade la kan…

Tapi blog ni memang xd menjana duit langsung. Saje suke-suke aku wat blog ni. Saje aku taknak bagitau orang pasal blog ni..

Kalau ramai tahu nanti aku macam malu pulak nak lepaskan ape yang tak berkenan kat hati aku ni. Huhuhu..

Dalam blog ni kebanyakan entry aku banyak yang berkias. Ntah la…aku pun tak sedar yang aku ni sebenarnya suka berkias gak. Tapi dalam blog ni je la..kat luar aku lain. Tak ade la nak berkias-kias bagai.

Tak reti la aku haiii…

Tapi tu la hakikatnya. Dalam tulisan je aku leh berkias. Kalo pakai mulut, diam je aku ni.

Maklumlah..aku ni insan kembang..

Macam maggie la..kalo dah kembang orang buang. Kalo dah lapar baru makan. tu pun ntah-ntah makan cket je. Aik ade kaitan ke?hmm wat2 betul je la..apela insan kembang ni..

Aku ni bukanlah pandai sangat nak berkias-kias ni. Pakai hentam je. Asal hati aku puas dah la.

Aku tak tau pun yang aku buat tu syair ke, puisi ke, sajato sajak ke…

hentam keromo kiroro je aku nih. Saje je aku berkias.

Seronok pun seronok. Syokzzz….titun

No comments:

Post a Comment

Islam Itu Indah

Elakkan diri menjadi Islam baka kerana tiada nilai tiada harga. Datang syaitan dengan godaan, hilang Islam hilang iman, tenggelam dlm noda tenggelam dlm dosa