visit us!!

About Me

My photo
Hi... I am a simple person. Education: tadika maria, sk semenyih, sk seri sekamat, sk taman rakan, smk bandar baru sg long, smk engku husain, psis- diploma in architecture. uitm - bachelor in building surveying.

Buat renungan...

Bala bencana berlaku di merata-rata. Apakah dunia sudah sampai ke penghujungnya ? Apakah kita masih seronok & leka ? Bagaimana pula dengan iman kita?

Monday, June 28, 2010

Pada aku Ila Damiaa

Salam..

Ila Damiaa…

Cantik sungguh namanya secantik tuannya..Aku memang minat sangat ngan Ila sejak hari first lagi Ila kat mentor. Suara sedap. R&B n soul. I like that. Lagi-lagi pula dia dengan Joe Flizzow. Gandingan mantap..

36857_133919843301635_119138411446445_301243_5399558_n

Lawa kan baju Ila..Owhhh so sweettt….

Suka dengan iklan ribena diorang. Memang best lah..

‘Kini masanya telah tiba..

Impian hampir menjadi nyata..

Menyanyi dan berdansa..

Gandingan ideal..

Kita berdua..

Memang best rentak dan lirik dia. Memang ngam.

Tapi apakan daya. Tak ada rezeki la tu dalam mentor. Tak apa la..teruskan la usaha ya Ila.

Walau apa pun..Ila tetap menang di hati aku.

 

Agak kelakar juga bila tengok jurnal mentor tadi. Mohd malu dengan Ila. Haha..agak lawak di situ.

Mohd mengaku dia malu dengan Ila.

Lantas Ila pun pergi kat Mohd…

 

Ila:Mohd ko malu ngan aku ea?

Mohd: Haah..aku malu la ngan ko…

Ila: Asal pulak ko malu ngan aku?ngan Nani ko malu tak?

Mohd: Ngan Nani tak malu sangat…

Mereka semua ketawa dan jaket dibaling kat muka Mohd.

Ila: Apa yang ko malu sangat ngan aku?

Mohd: Tak ada la. Aku rasa masa aku ngadap muka ko, ko mcm mengejek aku la.

 

Hahaha..Ni la perbualan mereka..Aik macam ada sesuatu je ni Mohd..Hah suka kat Ila ke??haha…

Hah tu la..Ila memang sweet. Gaya dia, penampilan dia. Suka sangat. I wish u all da best Ila.

2 comments:

  1. yup2,
    ila deserve more to the final!!
    xpelah, rezki dye byk g kt lua t ;)

    ReplyDelete
  2. yap..btl..
    mesti joe wt smthing tuk ila nnt..
    tup tup kuar album bru..hah kan best

    ReplyDelete

Islam Itu Indah

Elakkan diri menjadi Islam baka kerana tiada nilai tiada harga. Datang syaitan dengan godaan, hilang Islam hilang iman, tenggelam dlm noda tenggelam dlm dosa