visit us!!

About Me

My photo
Hi... I am a simple person. Education: tadika maria, sk semenyih, sk seri sekamat, sk taman rakan, smk bandar baru sg long, smk engku husain, psis- diploma in architecture. uitm - bachelor in building surveying.

Buat renungan...

Bala bencana berlaku di merata-rata. Apakah dunia sudah sampai ke penghujungnya ? Apakah kita masih seronok & leka ? Bagaimana pula dengan iman kita?

Monday, January 10, 2011

weee...suke..suke...

Salam...

Hari ni aku rase..err...i feel like..ecece..skiping plak..oppss salah..speaking pulak aku ni. Hah sebut pasal skipping an..aku nak tergelak pulak bile teringat edisi skipping ni.

Adik aku ipi cakap tali skipping=tali kispin...
Adik aku soang lagi si dina cakap tali skipping=tali kisplin...

Aku ngan iskandar bantai gelak bila dengar ipi n dina cakap salah tali skipping. yang lawaknye si Dina cakap macam ni:

Dina : Best la main tali kisplin ni.

Ipi : Hahaha tali kisplin. Tahpape ntah. orang tali kispin.

Aku ngan is pun ape lg. Tibai gelak sakan r.

Aku : Akak pulak cakap tali skipping.

Ipi : Ehh ha'ah la. Tali skipping. hehehe... (gelak sambil wt muke mr.bean)


Adik2 aku slalu nak cakap terbalik. Contoh lagi satu stapler = tespler.


Ok la. Aku sebenarnye bukan nak cakap pasal ni pun. Aku nak cakap pasal AJL sebenarnya. Ntah camno leh termasuk pasal tali kisplin ni tah.

Fuhhh...best la AJL kali ni. Stage die mantopp!!Futureristic..elegen..modernism..Sape la yang design tu. Tahniah la sebab boleh design stage camtu.

Aku ramalkan yang boleh menang faizal tahir, yuna ngan ana raffali. Tepat jugak la tekaan aku ana raffali menang. Ok saya suka. Hah tak suka??Yang tak suka tu tak kesah la. Yang penting aku suka. Lagu tolong ingatkan aku maksud die memang tersirat la. 1st time dengar terus terpaut. Tahniah la pemenang2.

Performance faizal tahir best. Terkejut time masuk air. Gempak!!

Aku ni tulang belakang sakit tapi still lagi tengok ajl. Memang la lately ni tulang belakang aku dah mula balik sakit2. Skang ni pun masa tengah update blog pun nga sakit ni. Tapi boleh la aku tahan lagi. Sandar la kat bantal yang empuk. Weee...

Maybe sakit sebab tadi aku menyahkantoksikkan bathroom aku. Ececeehh nak mention gak tu. Rajin kan saya ni. Iyela kalo bukan aku yang meng'cleaning'kan bathroom aku sape lai kan??Sental sana..sental sini..lame pulak tu. Aku rasa dekat sejam gak la aku kat bathroom aku. Kasi shining gitu. Ahaks.

Tu one of the reason la kot. n maybe gak sebab weather skang ni hujan je. So bile hujan sejuk. Bila sejuk maka berbisa2 la tulang belakang aku ni. Tapi takpela. Dah biasa dah sakit tulang ni. Tapi aku nak jugak mention betapa sakitnya sakit belakang ni. Hah kalo tak caya tanya mona lizza...

Atau pun icha..hah diorang ni pun same la scoliosis cam aku. Scoliosis?Ape tu??Nama sakit kitorang ni la.

Sakit die macam ade orang ketuk2 tulang belakang kite pakai hammer. Perghh memang tak tahan la kan. Kan..kan..

Ok la. Aku nak merehatkan minda dan badan aku. Dah lewat malam dah.

C u next moon..

2 comments:

  1. ader bakat ni...
    jadi.................
    CLEANER...
    buk, tandas ruma saya, bole ngak buk bersihkan...???
    h0h0h0...

    ReplyDelete
  2. boleh sih...
    tapi satu tandas bayarannya mahal dong..
    gue ni cleaner educated..
    satu tandas rm500 aja..
    huahuahua

    ReplyDelete

Islam Itu Indah

Elakkan diri menjadi Islam baka kerana tiada nilai tiada harga. Datang syaitan dengan godaan, hilang Islam hilang iman, tenggelam dlm noda tenggelam dlm dosa