visit us!!

About Me

My photo
Hi... I am a simple person. Education: tadika maria, sk semenyih, sk seri sekamat, sk taman rakan, smk bandar baru sg long, smk engku husain, psis- diploma in architecture. uitm - bachelor in building surveying.

Buat renungan...

Bala bencana berlaku di merata-rata. Apakah dunia sudah sampai ke penghujungnya ? Apakah kita masih seronok & leka ? Bagaimana pula dengan iman kita?

Monday, January 3, 2011

Aku tak tauuu.....

Aku taknak cakap panjang hari ni. Mood aku tak berapa nak ade.
Tak ada mood tapi tak tau kenapa jari aku ni ringan je nak click kat new post.
Then laju je jari ni memainkan peranan die taip kat papan kekunci.

Aku sebenarnya...ermm..tak tau la..
Sebenarnya aku tak tau..
Memang aku tak tau..adoii aku tak tau laaa!!!
Aku memang tak tau sebenarnya...
Sebenarnya aku memang tak tau...

Apa mahu aku sebenarnya??
Aku sebenarnya rasa nak berkata,
Tapi lidah kelu tak terkata.
Jari nak menaip, tapi tak tertaip.
Nak berterus terang,
tapi tak terterang-terangkan pun.
Aku tak sure betul ke tak apa yang aku nak buat tu.
Rasa macam takda perasaan.
Tapi kadang-kadang ada pulak.
Weird!!Heartless!!

Rasa macam nak cakap je kat sesapa..
Biar aku lupakan semua ni..
Lupakan la segalanya...
Anggap tak pernah berlaku.
Aku sebenarnya kosong je rasa.
wuaa cam nak nanges pun ade..
Tapi aku kan kuat..
Ye aku memang kuat..
Aku kan tabah...
Masa sekolah dulu boleh tabah,
takkan sekarang tak boleh kan??
Yee..aku boleh!!isk

No comments:

Post a Comment

Islam Itu Indah

Elakkan diri menjadi Islam baka kerana tiada nilai tiada harga. Datang syaitan dengan godaan, hilang Islam hilang iman, tenggelam dlm noda tenggelam dlm dosa