visit us!!

About Me

My photo
Hi... I am a simple person. Education: tadika maria, sk semenyih, sk seri sekamat, sk taman rakan, smk bandar baru sg long, smk engku husain, psis- diploma in architecture. uitm - bachelor in building surveying.

Buat renungan...

Bala bencana berlaku di merata-rata. Apakah dunia sudah sampai ke penghujungnya ? Apakah kita masih seronok & leka ? Bagaimana pula dengan iman kita?

Saturday, January 1, 2011

Insyaallah feat ipi n dina

Salam...

Salam tahun baru 2011. Rasa macam sekejap je masa berlalu. Tuptaptuptap dah 2011.

Aku ni tengah2 aku layan fb aku, tengok cupcake aku dah masak ke belum ke an. Si Tod, Tod tu kucing aku la kan. Tod ni tido la kat depan muka aku ni. Betul2 kat depan laptop aku la an. Adoiyai..Tod asik kentut je. Cissss busuk. Bukan skali Tod kentut. 2,3 kali gak la. Pastu wat muka tak besalah. Tido je tau. Tido tido gak tapi kentut. Apada...kucing pun pandai kentut tau. Jangan tak tau plak.

Ok2..ni video lagu Insyaallah dari Maher Zain feat ipi n dina. Ahaks. Sekarang ni ipi ngan dina ada kat Skudai. Siap tepon aku lagi cakap
akak sekarang kan dina kat hotel. Baru lepas makan
Diorang kat Skudai sebab esok, esok tu ari ni la. Sabtu la senang cite, abg aku ade pendaftaran kat UTM Skudai. So diorang pun ikut la. Ok enjoy la dis video k. Tapi bese la. Gambar tak terang. Nak wat camne. Pakai handphone je. Ok la. Sayonara...Enjoy (sambil wat gaya Nora Danish)

No comments:

Post a Comment

Islam Itu Indah

Elakkan diri menjadi Islam baka kerana tiada nilai tiada harga. Datang syaitan dengan godaan, hilang Islam hilang iman, tenggelam dlm noda tenggelam dlm dosa