visit us!!

About Me

My photo
Hi... I am a simple person. Education: tadika maria, sk semenyih, sk seri sekamat, sk taman rakan, smk bandar baru sg long, smk engku husain, psis- diploma in architecture. uitm - bachelor in building surveying.

Buat renungan...

Bala bencana berlaku di merata-rata. Apakah dunia sudah sampai ke penghujungnya ? Apakah kita masih seronok & leka ? Bagaimana pula dengan iman kita?

Saturday, January 22, 2011

rinduu laahh...

Salam...

Lately ni kan aku selalu sangat mimpi member2 tak kesah la member masa sekolah rendah ke, tyme kusain ke or kat psis ke. Selalu sangat la skang ni. Hari tu pelik-pelik je mimpi. Pelik tapi best.

Kitorang dapat assignment untuk subject design tapi assignment takde kaitan langsung ngan design. Hahaha..kene wat band sendiri. Aku jadi keybordist. Wahh best ouhh. Yang wat kan pelik bukan member psis je ade, member kusain pun ade skali join. Hah tu yang bertambah best tu. Siap makan kat pizza hut skali. Tapi pizza hut ade jual burger cam subway tu. Wahhh...

Ok la aku sebenarnya rasa kagum la. Kagum ngan member2 membesar same2 ngan aku. Member2 smkeh or dipanggil jugak kusain ni. Nak sainnn...hak2. Sebab ape aku rasa kagum??sebab alhamdulillah kami semua berjaya.

Sekarang ade yang dah abis study n ade yang tgh study lagi. Kirenye tak sia-sia la belajar sesame masa dulu-dulu kat ostel. Now ade yang amek bussiness, phisioteraphy, financial, law, chemistry, engineering, nursing, architecture (akulah tu) n macam2 lagi lah. Yang tak tersebut tu sory la ye.

Macam pelik pulak. Pelik ke r?Bukan pelik tapi kitorang aliran sains then boleh seperate ke macam2 course. Aku rasa masing-masing tak amek coures yang sama. Semua lain-lain. Tahniah la untuk korang dan untuk aku la jugak. Aku pun nak jugak kan. Congratz sebab berjaya menjadi insan yang berguna.

Ekceli aku tersangat sangatttt saaanngaaatttt lahh rindu kat kawan-kawan ostel smkeh n psis...ok la..tu je untuk enrty kali ni..rinnduu laahh...

2 comments:

  1. rindu lala jgk...
    eh eh... fisio...??? cm trase je... suke suke... \\(^_^)//
    biar tetap jaoh, ingatan tetap d hati...
    andai Allah mgizinkan, InsyaAllah bertemu kembali...

    ReplyDelete
  2. insyaallah..
    eh fisio??cak terasa ke??
    haha..sape lagi kan yg amek fisio..
    cak sorang je amek fisio..

    ReplyDelete

Islam Itu Indah

Elakkan diri menjadi Islam baka kerana tiada nilai tiada harga. Datang syaitan dengan godaan, hilang Islam hilang iman, tenggelam dlm noda tenggelam dlm dosa