visit us!!

About Me

My photo
Hi... I am a simple person. Education: tadika maria, sk semenyih, sk seri sekamat, sk taman rakan, smk bandar baru sg long, smk engku husain, psis- diploma in architecture. uitm - bachelor in building surveying.

Buat renungan...

Bala bencana berlaku di merata-rata. Apakah dunia sudah sampai ke penghujungnya ? Apakah kita masih seronok & leka ? Bagaimana pula dengan iman kita?

Thursday, November 18, 2010

Buat Kamu Teman...

Suatu ketika aku pernah menghilangkan diri. Atas rasa diri ini aku ingin ketahui siapa yang ambil berat akan diri ini ketika aku merasa akan sunyi itu.

Salam ini buat kamu. Aku titipkan lembaran ini buat kamu teman. Ketika aku menjauhkan diri aku dari dunia FB buat sementara. Kerana aku sebenarnya ingin melihat siapa gerangan yang mengambil berat akan aku.

Ternyata kamu amat prihatin pada aku. Bertanya khabar aku. Ingin aku nyatakan disini aku terharu akan sikapmu itu teman. Terima kasih aku ucap buatmu Mona Lizza.

Aku juga tahu teman-teman aku yang lain juga sayang akanku. Cuma dengan waktu-waktu kalian yang amat terisi dengan kesibukan exam. Aku mengerti itu. Aku hanya panjatkan doa semoga kalian semua mencapai apa yang dihajati.

Ucapan selamat buat anda teman-teman. Salam...

No comments:

Post a Comment

Islam Itu Indah

Elakkan diri menjadi Islam baka kerana tiada nilai tiada harga. Datang syaitan dengan godaan, hilang Islam hilang iman, tenggelam dlm noda tenggelam dlm dosa