visit us!!

About Me

My photo
Hi... I am a simple person. Education: tadika maria, sk semenyih, sk seri sekamat, sk taman rakan, smk bandar baru sg long, smk engku husain, psis- diploma in architecture. uitm - bachelor in building surveying.

Buat renungan...

Bala bencana berlaku di merata-rata. Apakah dunia sudah sampai ke penghujungnya ? Apakah kita masih seronok & leka ? Bagaimana pula dengan iman kita?

Thursday, December 16, 2010

...

Dah lama sangat aku tak update blog.
Bukannya apa.
Bese la broadband buat hal.
Dah takde keje lain dah broadband aku nih. Asik-asik nak rosak.
Menyam nyam aku..

Nak cakap pasal fb pulak.
Bukan main lagi ibu aku tu. Dah ada fb.
Cayalah ibu aku nih.
Dah hampir-hampir sihat ni teruja betul die dengan fb.
Kalah anak-anak die. Hahaha...

Tapi penat jugak nak layan kerenah ibu aku ni.
Kadang-kadang dia tak paham pun bende tu.
Kitorang la yang tolong balaskan msg2 die.
hahaha...lawak la ibu ni..

K c u next moon..

No comments:

Post a Comment

Islam Itu Indah

Elakkan diri menjadi Islam baka kerana tiada nilai tiada harga. Datang syaitan dengan godaan, hilang Islam hilang iman, tenggelam dlm noda tenggelam dlm dosa