visit us!!

About Me

My photo
Hi... I am a simple person. Education: tadika maria, sk semenyih, sk seri sekamat, sk taman rakan, smk bandar baru sg long, smk engku husain, psis- diploma in architecture. uitm - bachelor in building surveying.

Buat renungan...

Bala bencana berlaku di merata-rata. Apakah dunia sudah sampai ke penghujungnya ? Apakah kita masih seronok & leka ? Bagaimana pula dengan iman kita?

Tuesday, December 21, 2010

Layar Impian by ella feat najlaa

Salam...

Video ni aku buat sebab ape ehh..sebab aku suke lagu nih. Ekceli aku nak rekod ni dengan adik aku Iskandar tapi die xde la pulak. Lagu lain la aku rekod ngan die nanti. Tapi tak tau la bile kan.

So ni lah die. Video ni tak clear n audio die pun tak clear. Iyela kan. Pakai handphone je. Tapi xpo lah. Gasak la an. Bukannya ade orang nak nengok pun. So video ni untuk aku. Video ni untuk aku ye...Haha...

Lagu ni mengingatkan aku time skolah dulu. Sebab tu aku suka.

5 comments:

  1. siap bg salam full lgi... ceh ceh ceh... jelez cak tgk lala pndai maen gitar... best best...

    ReplyDelete
  2. maceh..macehh..hehe..
    ade lagi video..
    video ngan adik aku si ipi ngan dina..
    downg nyanyi lagu maher zain..
    nnt aku upload k..

    ReplyDelete
  3. da tgk dh... ipi la pling klaka... mmg jd dier wt mke mr.bean... dlu kcik je... skrg da agk besa la kn...

    ReplyDelete
  4. haha..ipi tu mmg suke wt muke mr.bean..
    nk amek gmbr pun wt muka mr.bean..jrng la nk nengok die wt muka hensem cket

    ReplyDelete
  5. bakat gk tu kn... bkn sume org leh buat... cayalah... tp ipi ttp cute!

    ReplyDelete

Islam Itu Indah

Elakkan diri menjadi Islam baka kerana tiada nilai tiada harga. Datang syaitan dengan godaan, hilang Islam hilang iman, tenggelam dlm noda tenggelam dlm dosa