visit us!!

About Me

My photo
Hi... I am a simple person. Education: tadika maria, sk semenyih, sk seri sekamat, sk taman rakan, smk bandar baru sg long, smk engku husain, psis- diploma in architecture. uitm - bachelor in building surveying.

Buat renungan...

Bala bencana berlaku di merata-rata. Apakah dunia sudah sampai ke penghujungnya ? Apakah kita masih seronok & leka ? Bagaimana pula dengan iman kita?

Thursday, December 23, 2010

nyuummiee

Aku sebenarnya rasa geram gak ni. Tak puas ati pun ade. Bukannya ape. Aku nak upload video kat sini tak boleh2 lagi. Aku pun tak tau la ape masalah.

Dah la aku punya window life writter dah takleh guna. Susah la aku nak mengupdate blog aku. Kalau nak update blog aku suka gune life writter je. Sonang kojo den. Tapi apekan daya..sumenye hancus musnah. Video converter pun wat hal gak ni.

Yang aku tersangat2 lah tak pueh ati pasal upload video. Nak upload terus ke blog takleh, kemain la lame die upload. Tulun...tulunn saya...

K la. Sebenarnya aku bukan nak cite benda tu. Aku nak cite pasal aku makan subway. Dua ari berturut2 aku makan subway.

Ni sume sebab ipi la ni. Petang tadi siap call ayah lagi cakap ipi nak makan subway lagi. Semalam tak puas la ayah. Skali ni je last.

Eleh last la sangat kan. Ayah aku pun kesian la sebab esok ipi n dina nak balik semenyih dah. Nak beli barang sekolah. Sekolah pun nak mule dah kan. So kitorang pun pegi la beli subway kat Kemuning Utama.

Ok la. Chaww la dulu. Aku nak usahakan gak upload video.

No comments:

Post a Comment

Islam Itu Indah

Elakkan diri menjadi Islam baka kerana tiada nilai tiada harga. Datang syaitan dengan godaan, hilang Islam hilang iman, tenggelam dlm noda tenggelam dlm dosa