visit us!!

About Me

My photo
Hi... I am a simple person. Education: tadika maria, sk semenyih, sk seri sekamat, sk taman rakan, smk bandar baru sg long, smk engku husain, psis- diploma in architecture. uitm - bachelor in building surveying.

Buat renungan...

Bala bencana berlaku di merata-rata. Apakah dunia sudah sampai ke penghujungnya ? Apakah kita masih seronok & leka ? Bagaimana pula dengan iman kita?

Wednesday, December 29, 2010

Harimau Menang!!Yeayyy

Salam...

Alhamdulillah...Tahniah harimau...harimau malaysia championn!!!

Bila dah abis tgk bola an aku bukak la fb aku nak tengok kek aku kat game cupcake corner dah masak ke belum an. Aku ni ado gak kojo. Kojo men game yo lah kek umah nih.

Almaklumlah..skang ni aku dok tanam anggur je kat umah. Hahaha..

Ok..ok..sambung balik cite. Bila dah abis nengok bola aku on fb. Bila dah on fb aku tengok ramai status2 diorang cakap pasal bola...

Perrrgghhh memang penangan bola la ari ni..termasuk la aku ngan ayah aku. Time goal tu bersorak sakan GOOOOAAALLLLLL!!!!

Ramai betul la status pasal bola. Ade kawan aku yang soang tu tak penah2 tengok bola tapi ari ni die tengok pulak. Wooowwwww amazing. Tahniah la untuk mona ye sebab tengok bola. Hahahaha...

No comments:

Post a Comment

Islam Itu Indah

Elakkan diri menjadi Islam baka kerana tiada nilai tiada harga. Datang syaitan dengan godaan, hilang Islam hilang iman, tenggelam dlm noda tenggelam dlm dosa