visit us!!

About Me

My photo
Hi... I am a simple person. Education: tadika maria, sk semenyih, sk seri sekamat, sk taman rakan, smk bandar baru sg long, smk engku husain, psis- diploma in architecture. uitm - bachelor in building surveying.

Buat renungan...

Bala bencana berlaku di merata-rata. Apakah dunia sudah sampai ke penghujungnya ? Apakah kita masih seronok & leka ? Bagaimana pula dengan iman kita?

Thursday, August 26, 2010

wuuaa

Salam...

Dah terlalu lama aku rasa aku tak berblogging. Ni baru dapat online. Pukul 2 pagi semalam aku sampai kat rumah wan aku. Balik sini pun mengejut. Tengah syok tengok supernatural tiba-tiba ayah cakap nak balik Semenyih. Terkejut la aku. Jam dah pukul 11.30 malam masa tu.

Aku terus je la kemas beg. Seronoknya dapat balik Semenyih. Berbuka puasa ramai-ramai. Hari ni dapat makan kuih karipap resipi istimewa wan aku. Kuih karipap wan la yang paling sedap dalam dunia ni. Akhirnya dapat juga aku makan karipap wan yang sedap tu. Resipi turun-temurun.

Tadi baru siap apply uitm. Harap dapatlah hendaknya. Amin...Sekarang pun dah nak pukul 2 pagi. Semua orang dah lena diulit mimpi. Wan, ayah, adik-adik, makngah, makteh, maksu, pakuda, pandak semua dah tidur. Tinggallah seorang aku mengadap laptop and pakcik mengadap tv tengok cite Arnold.

Okla..Nak undur diri. Nak titun..

No comments:

Post a Comment

Islam Itu Indah

Elakkan diri menjadi Islam baka kerana tiada nilai tiada harga. Datang syaitan dengan godaan, hilang Islam hilang iman, tenggelam dlm noda tenggelam dlm dosa