visit us!!

About Me

My photo
Hi... I am a simple person. Education: tadika maria, sk semenyih, sk seri sekamat, sk taman rakan, smk bandar baru sg long, smk engku husain, psis- diploma in architecture. uitm - bachelor in building surveying.

Buat renungan...

Bala bencana berlaku di merata-rata. Apakah dunia sudah sampai ke penghujungnya ? Apakah kita masih seronok & leka ? Bagaimana pula dengan iman kita?

Friday, August 6, 2010

Ape ke jadahnya...

Salam...

Banyak pulak entry aku post ari nie. Mana taknye. Hari ni last. Kul 12.07 a.m ni expired la sudah broadbandku. Kire bekalan tuk ari mendatang la ni. Huhu... Ramadhan pun dah nak dekat.

Entry pasal why, three is enough ngan long distance tu sebenarnya lagu the naked brother band. Lagu-lagu dia sedap. Lagu why ngan long distance slow cket cam rnb gitu. Tapi memang sedap. Three is enogh pulak rancak. Aku tau the naked brother band ni pun pasal aku ada game dia. Ala-ala guitar hero jugak main dia. Kalau lagu three is enough aku suka sangat pakai drum. Syok habis la. Main yang hard punya syok.

The naked brother band ni band budak kecik je. Comei-comei je budaknya. Vocalis n dummer adik-beradik. Aik pe kejadahnya aku nak cite pasal band ni. Sebab aku minat la aku cite. Lagu-lagu dia santai je. Euwwww i loike!!telinga aku ngan adik aku, Is suka ngan lagu band ni. Kalau terasa nak nyanyi men la pakai vocalis die. Pakai microphone dia. Hah tyme tu baru tau cmne susahnya nak dapatkan key yang betul. Lagu why paling susah nak dapat key yang betul. Hah tak payah susah2 kuar duit g karok. Haha. Tak penah pegi pun. Almaklumlah..saye ni pemalu.

Tapi aku lebih suka main pakai keypad je. Lagi senang. Kalau taknak vocalis pilih la drummer ke, guitaris ke, keyboard ke atau bass. Bak kate adik aku men game the naked brother band lagi susah dari guitar hero. Tapi bagi aku guitar hero lagi susah. Lagu2 diorang xpenah la dengar kat corong2 radio kat malaysia ni. Kat luar negara ade la. Ape2 pun...The Naked Brother Band best. Santai je.

No comments:

Post a Comment

Islam Itu Indah

Elakkan diri menjadi Islam baka kerana tiada nilai tiada harga. Datang syaitan dengan godaan, hilang Islam hilang iman, tenggelam dlm noda tenggelam dlm dosa