visit us!!

About Me

My photo
Hi... I am a simple person. Education: tadika maria, sk semenyih, sk seri sekamat, sk taman rakan, smk bandar baru sg long, smk engku husain, psis- diploma in architecture. uitm - bachelor in building surveying.

Buat renungan...

Bala bencana berlaku di merata-rata. Apakah dunia sudah sampai ke penghujungnya ? Apakah kita masih seronok & leka ? Bagaimana pula dengan iman kita?

Thursday, June 9, 2011

jenjalan lagi atas permintaan ipi

Salam...

Smalam entah keberapa kali aku dah g ict. Ipi la tu nak g ict lagi. tapi stiap kali g ict ade je perubahan2 yg diorang wat. ade umah salji r...ade tempat tgk haiwan r...ade tempat men tembak2 ala-ala paintball. hah cakap pasal paintball masa mula2 smpai aku n adik aku is pun ckp la pasal men tembak2. is cakap entah2 nnt ade paintball ict plak nnt. then aku pun tambah r..ntah2 snapang die kan ade lampu2 kan..kan..abg aku pulak cakap kitorang mengarut je...mane ade game paintball camtu. skali bile dah jln2 mmg ade la paintball ict...hahaha..yes kitorang menang!!!abg kalah...hahaha

ekcelli nak g ict sbb nak masuk umah salji ala-ala mines wonderland gitu. lame gler kot tak g mines wonderland. last tyme aku g mines wonderland tyme skolah r.. hah lame tul kan dah tak g...sbb tu la nak rase plak snow kat ict ni. tapi malangnya ayah tak bagi masuk sbb ipi kan baru je lepas wat operation. so takleh la nak g. g ict ni pun sbb kesian kat ipi. monyok je die duk dalam wad. kikikik...sbb tu abg aku janji nak bawak die g ict. hah pastu gile xcited r. awl btl ipi bersiap.
ni die budak kene operate nk g ict
dah tu takleh masuk snow g r tgk binatang2 exotic. segala ular, penyu, monyet comel, katak, cicak...yg paling comei monyet tu la..comei sgt..pemalu lak tu...bile pandang die nnt die tutup muka..alolololo cooomeeiiii saanggattttt!!!!monyet ape ea nme die..siyes comei..kecik je..besar tapak tangan. ekor pulak kembang. yg pentingnye kan aku dapat tiket harga kanak2!!!hahaha..best tul!!!

pastu g la merayau2 lagi...dah kul 12 mlm..harusla lapar kan. so g la mcd. haahhhh kat mcd ni la yg paling nyk gelak...sakan tul golak ea memasing. dah r tgh2 mlm buto tu. sebbek kat mcd tyme tu kat atas tak ramai. kat luar ramai la. kitorang duk dalam. ade sorang cina tu tido mmg lena gile. dari kitorang sampai sampai la dah abih makan tak gak sesedar ea lai. pastu ade couple nga makan. tu je la. kitorang pun meriah le beborak mcm rumah sendiri.

tringat gmbar kentang berak kentang yg cika tunjuk tu..ewwwww
ipi la mule2 ckp die nak kentut. kalo ckp pelan takpe ni kuat plak tu. psngan couple tadi duk tgk je gelak2. kitorang pun terburai r gelak. sebbek dah abih mkn. tgl kentang je.kalo tak mau kenyang dek golak. pastu ungkit r kisah2 lame mse kecik2 dulu. 'nenginengine', 'kasapang', basayang'. ni ayat abg aku mse kecik2. nenginengine tu telinga r..kasapang tu senapang..basayang tu sembahyang.

patu ungkit psal tembak2 plak..tyme kecik2 dlu org suoh abg tembak "ajid tembak jid" abg aku pun "peng!!!peng!!peng!!!"(ngan bajet ganas)...then aku punye turn pulak "dikla tembak: aku pun cakap la "tom....tom...." (dengan lemah lembutnye)...kikikikik..lemah lembut aku mase kecik2...byk lagi la yg wat kan kitorang tergelak2 mase kat mcd. psl chichi meal r walhal chicky meal. awin tututap la.

nak cite mmg byk ni...takpe la..simpan tuk next entry..aku pun dah letih ni..ari ni sgt letih la..ok daaa


No comments:

Post a Comment

Islam Itu Indah

Elakkan diri menjadi Islam baka kerana tiada nilai tiada harga. Datang syaitan dengan godaan, hilang Islam hilang iman, tenggelam dlm noda tenggelam dlm dosa