visit us!!

About Me

My photo
Hi... I am a simple person. Education: tadika maria, sk semenyih, sk seri sekamat, sk taman rakan, smk bandar baru sg long, smk engku husain, psis- diploma in architecture. uitm - bachelor in building surveying.

Buat renungan...

Bala bencana berlaku di merata-rata. Apakah dunia sudah sampai ke penghujungnya ? Apakah kita masih seronok & leka ? Bagaimana pula dengan iman kita?

Monday, May 30, 2011

tak pueh ati ni...

is smash aku sambut..
is smash lagi...aku dpt amek gak shuttle tu..
is smash lagi...dapat lagi amek shuttle tu...
conclusionnye.....

aku terror main badminton (angkat bakul sendirik)...walau di'smash' bertubi-tubi oleh adik aku iskandar aku still dpt tepis dengan tenangnye..hahaha...ayat aku berlagak giler owhhh...aku la pelapis badminton negara...huahuahuahua....

ok aku cam tak berapa nak betul skit ari ni sebab tadi shiha kalah...wuuaaa....nape shiha kalah??shiha mentor 5 tu. aku minat gler r shiha. suara dia best...die bawak lagu irama m'sia mmg sedap la..leh ganti siti nurhaliza ni..ade pelapis..bagus3...

tgh ari tadi aku smpai la umah wan aku. nak menjemput adik2 tercinta la sbb cuti skolah kan dah setart..cm bese la ptg2 mesti r men badminton kan. pastu tadi makteh n maksu wat soto..pergghhh terbaikk la..ngan begedil yg sodap...pas men badminton makan soto..saat yg ditunggu2 kul 9 la. jgn kata aku je, maksu, makteh, ayah aku, iskandar, ipi, dina n termasukla wan aku sume tgk mentor n mengharap sgt shiha menang. hahhhh power tak...ahaha..wan aku pun tgk mentor taw..jgn men2..kirenye satu umah la sokong shiha..hahhh nmpak tak kehebatan shiha..

tyme nak umum tu punya la bedebar..cm aku lak yg masuk mentor..padahal penonton je..penonton kat umah je pun kan..tapi punya la debar...last2 tgk shiha dpt no 2...alaaaaahhhhhhhhhhhh...semua orang mengeluh...mula la tak pueh ati an ngan markah...eeeee geram je kitorang ni...terus tukar channel sbb geram..mmg tak pueh ati la an...ok la..takpe la shiha...biasanya naib juara ni yg lebih outstanding dari juara an..

pastu tgk jam dah kul 11.40...kitorang pun berangkat la nak balik shah alam...smpai umah kul 12.30..dah smpai umah angkat la brang2 sume dari kete n then trus on9..bukak fb then update blog...

5 comments:

  1. hahaha.. masa mula2 baca abg td ingat x puas hati sebab kalah badminton, rupanya pasal mentor.. huhu, pape pun dah rezqi salma malam tadi, nk buat camne ^_^

    ReplyDelete
  2. haha..yeke abg rizqan..
    sje je wat gimik awl2 cmtu...hehehe..
    btl gak tu..dah rezeki salma kan..trime je la

    ReplyDelete
  3. aku pon igt sal badminton td, ceh,
    td oke pe salma menang,atin kenmane suko dyo,
    mase tu aku tgh lepak ng dye kt lua makan,
    tak makan deh duk tgk tb yo,
    obses boto minah tuh ng salma,haha

    ReplyDelete
  4. hahaha...
    atin peminat setia salma r ni eh...
    aku pun minat gak ngan salma tapi aku lebih suka shiha..

    ReplyDelete
  5. ooi ape neh bwk dak2 kcik merayap tgah2 mlm, xelok tuh utk kesehatan, hahaha,
    lawak la kowang,
    btw, ko leh selit gk nme aku kn tyme kentang berak tuh, siot..jhhahah~

    ReplyDelete

Islam Itu Indah

Elakkan diri menjadi Islam baka kerana tiada nilai tiada harga. Datang syaitan dengan godaan, hilang Islam hilang iman, tenggelam dlm noda tenggelam dlm dosa