visit us!!

About Me

My photo
Hi... I am a simple person. Education: tadika maria, sk semenyih, sk seri sekamat, sk taman rakan, smk bandar baru sg long, smk engku husain, psis- diploma in architecture. uitm - bachelor in building surveying.

Buat renungan...

Bala bencana berlaku di merata-rata. Apakah dunia sudah sampai ke penghujungnya ? Apakah kita masih seronok & leka ? Bagaimana pula dengan iman kita?

Wednesday, June 15, 2011

tergelak tgk saga ayah

Salam...

smalam aku tgk cerita nasib do re mi kat tv 2. dah byk kali tgk pun tergelak gak lagi. nak2 tyme pak maun menari mase kat pesta muda mudi tu. hahaha kemain lagi. aku ni bukan nak cerita pasal pak maun ke pasal do re mi ke ape. aku nak cite pasal rustam. rustam?sapo lak tu an...

smalam mase layan do re mi haruslah ade iklan kan. so tyme iklan tetibe kuar muke kawan aku. classmate poli aku. owh rupenye cite saga ayah. ok aku tak penah tgk cite saga ayah smpai abis. dulu tgk separuh je. tu pun tgk ngan classmate r. tyme subject design. kan penat wat design so kitorang sepakat la nak tgk cite saga ayah. katanye sedih kan. so ramai2 la ni tyme kat studio design tgk reramai si ezrie tu belakon jadi rustam.

kitorang ni bukannye sedih nengok tapi terkekeh2 gelak ade r. sbbnye cam tak caya ezrie yg macam tu berlakon jadi rustam. muke sedih die...hahaaha..ni tadi aku tgk cite tu kat tv2 sempena hari bapa. ok takde la tergelak sakan. takde geng nak gelak. so serius je la aku tgk. aku anggap aku tak kenal si rustam tu. hari ni baru la aku dapat tgk ending die.

ok la. tu je la entry kali ni...chau chin chau

No comments:

Post a Comment

Islam Itu Indah

Elakkan diri menjadi Islam baka kerana tiada nilai tiada harga. Datang syaitan dengan godaan, hilang Islam hilang iman, tenggelam dlm noda tenggelam dlm dosa