visit us!!

About Me

My photo
Hi... I am a simple person. Education: tadika maria, sk semenyih, sk seri sekamat, sk taman rakan, smk bandar baru sg long, smk engku husain, psis- diploma in architecture. uitm - bachelor in building surveying.

Buat renungan...

Bala bencana berlaku di merata-rata. Apakah dunia sudah sampai ke penghujungnya ? Apakah kita masih seronok & leka ? Bagaimana pula dengan iman kita?

Thursday, June 16, 2011

Yanni - Nostalgia covered by najlaa




aku suka dengan lagu-lagu Yanni dari kecik lagi. bila dengar sedap je.
lagu Nostalgia ni antara favourite song aku la. 
lagu ni mule2 slow then naik skit2 kerancakan die.

ni dah ke brape juta puluh ratus kali dah aku record. hehe...
asik salah je. nebes la katakan..
walhal aku soang je mase tu.
last skali baru la ok. 
sbb aku kene amek feel dulu. dah ade feel baru la jari-jemari aku ni rancak mainkan not.

stiap lagu ade die punya penceritaan or tafsiran.
bagi aku lagu ni start slow nak menunjukkan tyme kite kecik2 dlu tak byk cabaran.
then lame2 lagu ni naik rancak skit2. 
bila kita dah dewasa so makin byk cabaran yang kita kene lalui.
pahit, manis, masam, masin, payau, kelat, semua kita kene tempuh.
n lastly kita berjaya gak lalui pahit getir tu.
ni tafsiran aku. orang lain punya tafsiran mungkin lain dari aku.
itulah seni namanya kan...

ok..salam...

2 comments:

  1. try wat lagu aishiteru nk tgkk ;)

    ReplyDelete
  2. wahh aishiteru cm ssh skit..
    kalo wat nnt jadi aishiteruk nnt..kikikik

    ReplyDelete

Islam Itu Indah

Elakkan diri menjadi Islam baka kerana tiada nilai tiada harga. Datang syaitan dengan godaan, hilang Islam hilang iman, tenggelam dlm noda tenggelam dlm dosa