visit us!!

About Me

My photo
Hi... I am a simple person. Education: tadika maria, sk semenyih, sk seri sekamat, sk taman rakan, smk bandar baru sg long, smk engku husain, psis- diploma in architecture. uitm - bachelor in building surveying.

Buat renungan...

Bala bencana berlaku di merata-rata. Apakah dunia sudah sampai ke penghujungnya ? Apakah kita masih seronok & leka ? Bagaimana pula dengan iman kita?

Sunday, May 15, 2011

ngan dak kecik pun nak berebut ke ko??!!

Dah nak pukul 5!!!alamak..cepat..cepat!!!!
lantas aku tutup suis keyboard dan menoleh ke belakang..
tepat ke arah remote control kat atas kusi...
aku pun lari la lelaju bak usain bolt...
eh bukan bak tapi kalah usain bolt..
dan aku terjun macam pandalela nak terjun papan anjal 3m...
mendarat terus atas kusi...
lantas mencapai remote...
dannnnnn menekan button 3

fuuhh sempat gak nak tukar channel ke tv3
kirenye aku berebut tv ngan adik sepupu aku si billa tu anak mama..
b4 cite spongebob suar petak tu kuar bek aku tukar dulu tv3..
ntah tetibe je aku terasa nak nengok jurnal mentor ari ni...

hahaha nasib ko la billa..tv9 tu sempat cakap spongebob je..
lantas aku tukar sepantas kilat...
billa pandang aku n cakap "atak....."
atak tu akak la..al maklumlah pelat..
aku wt dunno n wat bunyi cm khinzir smbil gelak..
huahuahauhauhuaa..
eee bestnyeee citee ni....
hahahhahhaa....

aku ni ngan dak 6 thun pun nak berebut tv kan....
walhal kat bilik aku ade je tv...hahaha...malas nak naik atas je..
sonok berebut ngan dak kecik ni...
kalo la ade cctv kat umah aku ni, aku rase tu aksi terhebat aku la..
leh jadi stunwoman ni..hohoho...
ok la..itu je la corat coret ari ni...

2 comments:

  1. hahaha kt umah aku lak, aku yg slu tekejar cter spongebob,hahahah...
    tp salu cmtu wey, org salu kate "ko ni ng budak kecik pon nk gaduh, rebut ini..itu.." tp mslhnye saket aty gk kot gaduh ng budak kecik smpy boley nangis2 kot,hahaha. so childish~

    ReplyDelete
  2. haah btl tu..gaduh ngn dak kecik pun skt aty...
    sbb diorang nak menang je..xnk ngalah pun..hohoho

    ReplyDelete

Islam Itu Indah

Elakkan diri menjadi Islam baka kerana tiada nilai tiada harga. Datang syaitan dengan godaan, hilang Islam hilang iman, tenggelam dlm noda tenggelam dlm dosa