visit us!!

About Me

My photo
Hi... I am a simple person. Education: tadika maria, sk semenyih, sk seri sekamat, sk taman rakan, smk bandar baru sg long, smk engku husain, psis- diploma in architecture. uitm - bachelor in building surveying.

Buat renungan...

Bala bencana berlaku di merata-rata. Apakah dunia sudah sampai ke penghujungnya ? Apakah kita masih seronok & leka ? Bagaimana pula dengan iman kita?

Tuesday, May 10, 2011

aku nak tido nyenyak macam kucing aku ni....


Aku nak tido la. Rasa macam dah ngantuk dah ni. Tapi baru kul 1. Arap boleh la tido.

15 minutes later (cam dalam cite spongebob tu)....
aku terkebil-kebil lagi. golek2 atas katil. nasib baik aku tido sorang. kalo adik aku ade takleh nak golek2. abis semua ruang kat katil ni aku gune. 
ishhhh takleh jadi ni...
aku pun dgr la lagu dgn harapan aku tido..melalak-lalak r aku soang2. feeling abih r kan nyanyi kan..haha

1 jam 30 kemudian...
dah tido...yeayyyy...tettt salah..
still lagi dgr lagu..terkebil2...arghh dah dkt kul 3 dah ni..
mate takleh nak tutup..oh come on la mata..tutup la..dah la panas..kipas dah pasang maximum..dah g blik air basuh muke byk kali biar sejuk..ikut kan hati nak je aku tido kat bilik ibu pasang econ..
bilik aku sjk akhir2 ni panas. maybe sbb cuaca tak menentu kan..berbahang masalahnye bilik aku ni.
kalo tyme sejuk tu mmg berselubung aku..pastu dah boring dgr lagu tutup la mp3..
aku tido ngan kucing..ade la si po'eh kat sbelah aku..aku tgk die nyenyak je tido..
dalam hati aku cakap tak paneh ko dio ni. elok yo tido..meringkok lagi tido ea..
ishh jelesnyoo den ni hah....

few minutes later..
guess what???
still lagi terkebil2..pastu teringat la kenangan2 dulu2..
zaman skolah2 dulu..ingat balik kenangan dulu2 yg sgt la best..
senyum soang2 aku. tapi aku tak gile k...

kul 3.30
~
~
~
kul 3.45
~
~
~
kul 4.00
owhhhhh dah kul 4.00..mata bila nak tutup nih. aku pun tutup je la mata..pastu dah tertido..tapi langsung tak lena..asik terjaga..bgn tgk bru kul 5..bgn lg tgk kul 5.20..laaaaa  bru skejap ke tido...huaaaaaa...nape ni...
kul 6 jaga lagi..6.20 turun bawah minum...segar..

kul 7 tido balik..pun tak lena..

owhhh alangkah bestnye la kalo aku dapat tido lena macam ni...
siap tersentil lg hah


bestnye tgk die tido...
nak je geget sekor...asyik sgt tido...
so aku nak cakap wahai insomnia....udah2 la ko ganggu aku nak tido..
bagi la aku tido ngan nyenyak cam kucing2 aku ni...jelesnye....
harap ari ni aku leh la tido...

No comments:

Post a Comment

Islam Itu Indah

Elakkan diri menjadi Islam baka kerana tiada nilai tiada harga. Datang syaitan dengan godaan, hilang Islam hilang iman, tenggelam dlm noda tenggelam dlm dosa