visit us!!

About Me

My photo
Hi... I am a simple person. Education: tadika maria, sk semenyih, sk seri sekamat, sk taman rakan, smk bandar baru sg long, smk engku husain, psis- diploma in architecture. uitm - bachelor in building surveying.

Buat renungan...

Bala bencana berlaku di merata-rata. Apakah dunia sudah sampai ke penghujungnya ? Apakah kita masih seronok & leka ? Bagaimana pula dengan iman kita?

Thursday, February 3, 2011

Meriahnye..yeay..yeay...

Salam...

Meriah..meriahhh..meerriiaahhh!!!

Apa yang meriahnye nih??Rumah aku hari ni meriah sangat. Penuh umah. Bilik dah takde kosong dah. Selalunye bilik bawah n bilik aku je yang berisi. Hari ni sume bilik-bilik terisi. Wahh.best..best!!Pastu bunga api dum dum sane sini. Cantekk owhh!!!

Malam ni aku tidur dengan Kaksu aku. Bilik sebelah abang aku, adik aku ngan sepupu aku si abul. Master bedroom ayah aku tidur. Living pulak paksu aku anak-beranak.

Hah sebab tu la meriah. Paksu aku sefamili datang dari Kedah tu. Jauh an..an..an..Sok pulak mama aku pulak nak datang nak jenguk maksu aku la. Dah lame tak jumpa kan.

Yang lawaknye an kitorang berwebcam. Walhal bilik sebelah2 je..Hahaha..adik2 aku la tu nak ber'wc'. Webcam ea bukan water closet. Ni wc bukan architecture. Kalo wc berkaitan architecture memang la wc stand for water closet. Eh ape la yang aku ngarut ni. Bukan ngarut cume terkenang time study dulu. Wc oh wc..

Hari ni dina n ipi banyak tul record video. Handphone aku handphone mereka juga. Adik2 aku ni cam kawan aku yang soang tu. Handphone mu handphone ku jua. Hahaha..sape ea?sape ea? Sape lagi kalo bukan cika. Hehe..teringat zaman skolah dulu. Suke sangat amek gambar n video. Paling takleh lupa misai a.galak...

Ok..ok berbalik pada video. Dina banyak rakam video die nyanyi ari ni. Ade lagu baik2 sayang tapi dah ilang la pulak. Tak tau la sape delete. Dina cakap suruh kawan2 akak tengok tau. Nanti senang2 aku nak upload la kat sini. Buat kenangan..
Lagipun Dina yang suruh aku letak. So aku kene la tunaikan hasrat besar die tu. Haha..

Ok nantikan kemunculan video dari Dina khas untuk kawan2 aku. Ok la..chau chin chau...

No comments:

Post a Comment

Islam Itu Indah

Elakkan diri menjadi Islam baka kerana tiada nilai tiada harga. Datang syaitan dengan godaan, hilang Islam hilang iman, tenggelam dlm noda tenggelam dlm dosa