visit us!!

About Me

My photo
Hi... I am a simple person. Education: tadika maria, sk semenyih, sk seri sekamat, sk taman rakan, smk bandar baru sg long, smk engku husain, psis- diploma in architecture. uitm - bachelor in building surveying.

Buat renungan...

Bala bencana berlaku di merata-rata. Apakah dunia sudah sampai ke penghujungnya ? Apakah kita masih seronok & leka ? Bagaimana pula dengan iman kita?

Friday, February 11, 2011

Harta benda kesayangan...

Salam...

Hari ni aku terpanggil cewah terpanggil...terpanggil nak buat entry pasal barang-barang yang kawan-kawan aku pernah bagi kat aku yang aku simpan sampai la skang ni. Aku terpanggil nak buat entry ni lepas aku baca entry 

Hah sebab tu la aku rasa nak letak kat entry aku kali nih...


 Ni adalah button-button. Kiri n kanan tu dari kawan psis aku bagi masa sem 2.
Yang tengah tu pulak button team nfinitee yang dianggotai oleh aku, cika comey, ena n fatin. Kitorang pakai button ni masa form 5. Pakai kat bhgn bawah tudung skolah. Still lagi simpan sampai sekarang button2 ni..

Teddy yang comei ni pulak Fatin Hashim bagi. Fatin ni kawan psis aku. Memang rapat la kan. 
So die bagi teddy yang cute ni kat aku untuk gantung kat handphone. Memang sesuai la. Handphone aku pun warne merah tapi sayangnya handphone tu dah kene curi oleh manusia yang tak bertamadun. 
Tapi mase kene curi teddy ni dah tergantung kat handphone sebab tempat gantung dah patah.
Even dah patah aku still simpan. Sebab ape??sebab aku sayang n aku sangat2 hargai pemberian orang.

 Key-chain selipar yang comei ni mona lizza pentinggi bagi time g trip design. Mona suruh letak kat pencil box aku. Sampai skang ni aku tak bukak2 lagi keychain ni dari pencil box.

 Ni plak hadiah besday aku kak abid bagi. Aku pamerkan kat bilik aku. So hari-hari nampak.

 Crystal klcc ni ade seseorang tu bagi mase form 3. Cantik betul. Tq la kat orang tu walaupun aku tak bagi ape2 pun kat die.

 Gelang ni cik cika bagi tyme die datang n pakej menginap kat rumah aku selama 3 hari 2 malam...cam cite 3 hari 2 mlm tu..hehehe..
tq aww...

 Ni hadiah beday dari cak kawan bergaduh...Terharu tauu dapat kad ni sebab cak post kan ke rumah.. Banyak kali jugak cak post beday card..memang terharu...tq..tq..

Ni ialah kad-kad ucapan atau kata-kata perangsang. Warna hijau tu yana cute bagi sempena nak amek SPM.
Tengah-tengah dari cak chomey...penat nak cari name memuji..haha..sempena pmr merangkap spm gak..
yang pink tu dari ena..ala aina mahmud...die bagi wish selamat hari kemerdekaan merangkap wish for spm gak...bile dapat card ni memang terharu sangat..tachikk uhhh..

Banyak lagi sebenarnya...kad-kad raya semua simpan lagi tapi bukan kat cni la..ade kat semenyih...

Ok la..tu je la untuk entry kali ni. Handphone asik berbunyik je..X sbar btl..nak update blog pun tak senang...ishhh...terhegeh-hegeh..xnak tu xnk r kan(sila abaikan)

7 comments:

  1. wah banyak jugak brg2 najlaa ^_^,
    best simpan brg kenangan ni.. setiap kali terpandangkn benda tu akan bawak kite kembali ke zaman kita dapat benda tu.. :D

    da mcm mesin cahaya masa da, huhu :)

    ReplyDelete
  2. haah abg rizqan..best sgt simpan brg2 ni...
    bile tgk mesti teringat zaman dulu2..

    ReplyDelete
  3. a'ah... cam dah "capsule mase"... =)
    tringat jaman2 dlu...
    cam tharu je lala simpan lgi... msuk blog lgi... hihihi... cak ader lg kad2 raye dlu... bile bace blk, tringat kes kes n kisah kisah lame...
    sarangheo lala-shi...
    aishiteru lala-chan... \\(^__^)//

    ReplyDelete
  4. haha aishiteru cak...
    tu la kan cak..
    bile tgk blk pemberian orang mesti kite teringat zaman dulu2..rinduuu...

    ReplyDelete
  5. rindu sesangaaaaaaaaaaaaaaaattt...
    bile igt adiah/pmberian rg, siap bole flash back lgi tem dier bgi tu, pristiwe pn...
    rase nak putar mase macam sesenang putar Roda Impian...
    tp kite melangkah ke depan bukan ke blakang kn...
    yg ader cume knangan...

    ReplyDelete
  6. la...terahu sgt2..ad lg keychain 2 an?? sedeynyer laa..rindu sgt zaman gelak ketawa menangis kite semua bersama dahulu

    ReplyDelete
  7. mesti la ade chot...
    simpan lg tau..frame gambar tyme dinner ngan kak dila, kak ina n kak mas yg kau kasi tu pun ade lagi aku simpan...

    mmg rindu sgt zaman kite dulu..gelak, tawa, tangis kite sume...korang jaga aku tyme sakit..nak2 tyme kaki tgh skt teruk..korang la yg jaga aku..tolong amekkan air dlm baldi untuk aku rendam kaki..papah aku ke hulu ke hilir...huaaa..rinduuu

    ReplyDelete

Islam Itu Indah

Elakkan diri menjadi Islam baka kerana tiada nilai tiada harga. Datang syaitan dengan godaan, hilang Islam hilang iman, tenggelam dlm noda tenggelam dlm dosa