visit us!!

About Me

My photo
Hi... I am a simple person. Education: tadika maria, sk semenyih, sk seri sekamat, sk taman rakan, smk bandar baru sg long, smk engku husain, psis- diploma in architecture. uitm - bachelor in building surveying.

Buat renungan...

Bala bencana berlaku di merata-rata. Apakah dunia sudah sampai ke penghujungnya ? Apakah kita masih seronok & leka ? Bagaimana pula dengan iman kita?

Tuesday, February 8, 2011

Baik-baik Sayang versi Dina

Salam...

Ehem..ehemm..adik-adik aku dedicatekan video2 diorang kat semua kawan2 aku. Hari ni aku tinggal lah keseorangan seperti dulu. Agak sedih la jugak disitu ye. Bukannya apa..sunyi owh rumah takde adik-adik aku. Tapi takpe, diorang dah tinggalkan banyak video yang diorang rakam dalam handphone aku.

Siyesly..banyak giler ahh video diorang amek. Yang aku tau, yang aku tak tau semua ada. Dina ngan ipi suruh aku masukkan dalam youtube suruh kawan-kawan aku tengok.

Dah berpuluh ribu ratus kali ipi n dina pesan suruh kawan-kawan aku tengok.

"akak nanti suruh kawan-kawan akak tengok tau..kak fifi..kak fikah..ngan semua kawan-kawan kakak tau...hah pastu masukkan dalam youtube skali tau..tau.."


Hah ni la pesan ipi ngan dina kat aku. Ok aku dah laksanakan dah hasrat diorang tuh. Aku dah masukkan dah dalam youtube. B4 ni punyalah payah aku nak upload dalam youtube. Asik-asik failed. Bengkek je ati aku ni. Tapi sekarang dah boleh dah. So boleh la upload banyak2 video. weeee...

Ok la..ni lah video daripada dina n ipi. Lagu baik-baik sayang by Wali Band feat ipi n dina.

5 comments:

  1. haha..tu la abg rizqan..
    ramai yg suke ngan diorang ni..
    dina la especiallynye..byk bercakap...

    ReplyDelete
  2. waaaa ade name aku, hukhuk
    tp still xdpt tgkk,
    T__T

    ReplyDelete
  3. beruk band lembab ea??
    same la ngan aku nih..
    bengkek je ati kekadang..
    kejap laju kejap kang lombab

    ReplyDelete

Islam Itu Indah

Elakkan diri menjadi Islam baka kerana tiada nilai tiada harga. Datang syaitan dengan godaan, hilang Islam hilang iman, tenggelam dlm noda tenggelam dlm dosa