visit us!!

About Me

My photo
Hi... I am a simple person. Education: tadika maria, sk semenyih, sk seri sekamat, sk taman rakan, smk bandar baru sg long, smk engku husain, psis- diploma in architecture. uitm - bachelor in building surveying.

Buat renungan...

Bala bencana berlaku di merata-rata. Apakah dunia sudah sampai ke penghujungnya ? Apakah kita masih seronok & leka ? Bagaimana pula dengan iman kita?

Sunday, April 17, 2016

save the date for convo

Assalamualaikum..

Semalam sesi amek jubah kat Uitm. Start amek jubah kul 2 sampai 5..siyes ramai gler..
belum kul 2 lagi org da beratur panjang dah nak amek jubah.

aku ngn member2 aku decide nak dtg lambat dlm kul 4 sbb pikir time tu org dah tak ramai.
so aku pun bawak la tisha ngn farah g jenjalan dulu.
farah nak beli baju apa semua.
then dah selesai terus gerak uitm.

sampai2 terus cari parking. Alhamdulillah semuanya lancar je.
sampai2 terus ada parking btl2 depan pintu..
rezeki baby agaknya.
farah kan pregnant..sbb tu la nak kene cari parking yg dekat2 ngn pintu.

so bila sampai terkejut beruk la bila beratur sampai ke luar DATC tu..panjamg kot.
aku da la tgh lapar..nak beratur siyes tak larat aku cakap.
boleh pitam tau tak..dengan panasnya..

so tny org yg jaga tu ckp la yg farah pregnant..
then org pregnant boleh terus je g tingkat atas terus amek jubah.
aku pun cakap la kt akak tu..
'sy kawan die..die naik kereta ngn saya..boleh tak sy ikut die skali?sbb nnt die pulak kene tunggu lama'
then akak tu pun cakap la pergi je..ok je..

kitorang pun apa lagi terus la g tingkat satu..
dengan selambernye potong barisan..then terus amek jubah n segala mcm bende.
then selesai..haha..

pastu lupa plak parking kat tingkat berapa..
dah menonong carik kete...nasib baik jumpa..hahaha..

so skng ni aku konvo 26 april 2016. yg aku tau adik aku yg is je yg datang.
die dah apply cuti dah pun.
yg lain aku taktau sapa yg pergi..

aku ada ajak nabil dtg jugak..
segan ngn ayah aku katanya..
mcm la tak pernah jumpa ayah aku..
hahaha..aku harap nabil dpt la dtg tgk aku konvo..

tak semangat sebenarnya nak g konvo..
kalo nabil dtg baru aku eksaited nak g konvo..cia cia ciaaa

ok papai




No comments:

Post a Comment

Islam Itu Indah

Elakkan diri menjadi Islam baka kerana tiada nilai tiada harga. Datang syaitan dengan godaan, hilang Islam hilang iman, tenggelam dlm noda tenggelam dlm dosa