visit us!!

About Me

My photo
Hi... I am a simple person. Education: tadika maria, sk semenyih, sk seri sekamat, sk taman rakan, smk bandar baru sg long, smk engku husain, psis- diploma in architecture. uitm - bachelor in building surveying.

Buat renungan...

Bala bencana berlaku di merata-rata. Apakah dunia sudah sampai ke penghujungnya ? Apakah kita masih seronok & leka ? Bagaimana pula dengan iman kita?

Wednesday, November 26, 2014

to u

assalamualaikum...

pagi tadi sedang aku lena diulit mimpi tiba2 aku terbangun sbb ibu call..

"kau tido lagi?takde class ke?"

hehe..class petang la bu..

perkara penting yg ibu nak ckp kat aku adalah tettt...
ok ibu siap wassap kan kt aku lg..
siap bg nasihat lagi..
aku iyekan jela..

aku rasa apa yg ibu rasa terbaik utk aku itulah yg terbaik utk aku..
aku ikut je apa yg ibu nak..sbb itu permintaan aku jugak sebenarnya..

tp dalam masa yg sama aku mcm tak bersedia lagi nak terima org baru..
sbb aku masih memikirkan yg sekarang even tu tak pasti..
bak kata azwa..kita tak tahu kalo kita tak tanya..

mmg ade niat nak tny..tapi aku memerlukan courage yg sgt tinggi utk face to face with him..
i dont know how to start da conversation..
i dont know if i tell and ask him about that matter, he still want to be friend wif me or not..
yg sekarang ni pun dah berjauhan...
i dont know whether im wrong or not..but he seems like avoiding me..

bila terserempak aku aku..kau kau..
no word..no eye to eye contact..not even a smile..

did i do something wrong?
please let me know..please im begging u..


No comments:

Post a Comment

Islam Itu Indah

Elakkan diri menjadi Islam baka kerana tiada nilai tiada harga. Datang syaitan dengan godaan, hilang Islam hilang iman, tenggelam dlm noda tenggelam dlm dosa