visit us!!

About Me

My photo
Hi... I am a simple person. Education: tadika maria, sk semenyih, sk seri sekamat, sk taman rakan, smk bandar baru sg long, smk engku husain, psis- diploma in architecture. uitm - bachelor in building surveying.

Buat renungan...

Bala bencana berlaku di merata-rata. Apakah dunia sudah sampai ke penghujungnya ? Apakah kita masih seronok & leka ? Bagaimana pula dengan iman kita?

Monday, November 3, 2014

terkedu seketika

assalamualaikum..

haritu bila aku ditanya tentang itu aku terkedu sebenarnya..
tapi aku buat2 biasa je..
aku ingat mereka tak perasan..
sbb tu aku biarkan je..
tapi bila die tanya aku jadi macam tak tau nak cakap apa..
sbbnya aku sendiri pun tak tau jawapan yang sebenarnya apa..

die dah lama dah nk tanya aku tapi haritu baru berkesempatan..
itupun die tanya mcm dengar tak dengar..
tapi nasib baik aku dapat tangkap apa yg die tanya..
tapi maaf..aku tak boleh nak bagi jawapan..
itu kene tanya belah sana..

aku suruh die tolong tanyakan dan dia kata jawapannya mesti macam aku jugak..
aku taknak lukakan hati sesiapa sebenarnya..
sbb aku sayang mereka

No comments:

Post a Comment

Islam Itu Indah

Elakkan diri menjadi Islam baka kerana tiada nilai tiada harga. Datang syaitan dengan godaan, hilang Islam hilang iman, tenggelam dlm noda tenggelam dlm dosa