visit us!!

About Me

My photo
Hi... I am a simple person. Education: tadika maria, sk semenyih, sk seri sekamat, sk taman rakan, smk bandar baru sg long, smk engku husain, psis- diploma in architecture. uitm - bachelor in building surveying.

Buat renungan...

Bala bencana berlaku di merata-rata. Apakah dunia sudah sampai ke penghujungnya ? Apakah kita masih seronok & leka ? Bagaimana pula dengan iman kita?

Monday, December 1, 2014

this week is the busiest week

assalamualaikum....
minggu ni adalah minggu yg sgt busy aku rasa..
mana taknya..dengan test nya..ngan presentation nya..
aduiii..penatttttttttt..
selasa takde pape..
tapi rabu pagi ade presentation patho then ada test patho..
pastu tgh hari ada listening test mandarin ngn oral mandarin..
pastu ptg kul 6 ade test building law..
pastu esoknya nak kene hantar esaimen constect..
ade 2 esaimen kene anta..
pastu petangnya kene crit design..
puan nak tgk progress yg dlm board..bukan autocad or 3d ok!!
yg dah siap susun dlm board!!

weyyy aku tak baca apa2 lagi building law n building pathology...
aku byk focus on design n thesis je sem ni..

tp esaimen lain taknak kalah jugak..
setiap minggu ade je esaimen constech..
mmg aku amek constech je sem ni..
haishh..tp takpelah..
kene redha..
ada la sbbnya keje byk mcm ni..
aku kene ikhlas weyhhh..
ikhlas...
betulkan niat tu..

ok..ape2 pun aku wish yg terbaik utk minggu ni..
aku harus kuat..
yeahhhh

ok...adios

No comments:

Post a Comment

Islam Itu Indah

Elakkan diri menjadi Islam baka kerana tiada nilai tiada harga. Datang syaitan dengan godaan, hilang Islam hilang iman, tenggelam dlm noda tenggelam dlm dosa