visit us!!

About Me

My photo
Hi... I am a simple person. Education: tadika maria, sk semenyih, sk seri sekamat, sk taman rakan, smk bandar baru sg long, smk engku husain, psis- diploma in architecture. uitm - bachelor in building surveying.

Buat renungan...

Bala bencana berlaku di merata-rata. Apakah dunia sudah sampai ke penghujungnya ? Apakah kita masih seronok & leka ? Bagaimana pula dengan iman kita?

Tuesday, May 13, 2014

hey aku rindu kamu

u know what..
i'm really tired having this feeling..
really tired..yess..i'm tired..
enough...please stop doin' this to me..

hey...
aku rindu kamu..
perlukah aku ungkapkan terang-terangan pada kamu..
atau kamu itu sememangnya dungu..
maaf jika aku berkasar bahasa..
aku tidak memahami perasaan kamu itu sebenarnya apa..
aku mohon tolong jelaskan..
kamu itu banyak memungkiri janji..
tapi aku diamkan kerna aku lihat kamu sudah ada pengganti aku..
pengganti?
ya pengganti..
walau aku tidak tahu kedudukan aku pada kamu itu apa..

aku seringkali merasakan perasaan ini..
di mana aku hanya sebagai persinggahan..
ya aku sudah banyak kali merasa perasaan ini..
kamu mesti tidak tahu bukan..
bila kita berdua..kamu sungguh lain..
tetapi bila berkumpul beramai-ramai...
kamu berubah menjadi lain...

hey apa itu sebenarnya..
kadang-kala kamu ungkapkan rindu..
rindu apa itu?
kamu berbohongkah?
atau mahu ambil hati aku?
hey tolonglah jelaskan..

jika kau baca ini tolong jelaskan pada aku..
aku tahu kau tahu akan kehadiran blog ini..
cuma aku tak pasti yang kamu itu pernah membuka dan membacanya atau tidak..
kerna kau..aku teragak-agak..
teragak-agak menerima yg lain..

aku selalu begini..
suatu ketika dahulu aku pernah mengalami situasi ini..
dan hasilnya begini juga..
tapi aku cepat mengalah demi kawan..
kerana aku sayang kawan aku..
maka aku hanya diamkan sahaja..

dulu ketika kau terluka..
aku yg kau cari..
setiap hari..setiap malam..
pasti aku yang kau cari..
mengapa?persinggahan?
adakah ini benar?
tetapi bila kau dah mula kenal dgn yg lain..
kau biarkan aku begini..

aku sedih..aku hiba..
aku mengadu pada Allah..
mengapa aku selalu begini..
aku selalu mengalah..
ye hati aku rapuh..
kerana aku sangat susah untuk memarahi rakan..
aku seboleh-bolehnya ingin menyorokkan dan menopengkan mukaku yg sebenarnya bercelaru..
ayat manis kamu itu yg mencairkan hati aku..
tapi sekarang..di mana ia?
di mana?
itu aku runsing..
kamu tidak merasakannya?
mungkin kerana kau adalah lelaki..
dan aku adalah perempuan.

No comments:

Post a Comment

Islam Itu Indah

Elakkan diri menjadi Islam baka kerana tiada nilai tiada harga. Datang syaitan dengan godaan, hilang Islam hilang iman, tenggelam dlm noda tenggelam dlm dosa