visit us!!

About Me

My photo
Hi... I am a simple person. Education: tadika maria, sk semenyih, sk seri sekamat, sk taman rakan, smk bandar baru sg long, smk engku husain, psis- diploma in architecture. uitm - bachelor in building surveying.

Buat renungan...

Bala bencana berlaku di merata-rata. Apakah dunia sudah sampai ke penghujungnya ? Apakah kita masih seronok & leka ? Bagaimana pula dengan iman kita?

Thursday, May 15, 2014

hatiku terluka

Aku sudah banyak terluka..
Sudah terlalu banyak..
Aku menjauh kerna kalian..
kalian yg mahukannya sebegitu..
maka aku turutkan juga..
Aku harus korbankan hati untuk kalian..
Tetapi..kalian...
Tidak perlu aku ungkap barangkali..
Mujur sekeping hati itu memahami..
Walaupun sekeping hati itu juga rindu padaku..
Tetapi sekeping hati itu harus menahan seperti aku..
Aku tertanya-tanya..
Mana kalian yg dulu?
Di saat ini aku merindukan sahabat sekolahku..sahabat asramaku..
Sahabat di waktu sekolah lebih memahami aku..
Byk yg aku cerita pada mereka..
Wahai sahabat..hati aku ini sedang terluka..
Kalian harus tahu itu..
Ya..harus tahu tetapi tiada kekuatan untuk mengungkapkannya...
Kerna aku takut air jernih yg akan mengalir...
Kerna aku tidak kuat..
Ya..tidak kuat

No comments:

Post a Comment

Islam Itu Indah

Elakkan diri menjadi Islam baka kerana tiada nilai tiada harga. Datang syaitan dengan godaan, hilang Islam hilang iman, tenggelam dlm noda tenggelam dlm dosa