visit us!!

About Me

My photo
Hi... I am a simple person. Education: tadika maria, sk semenyih, sk seri sekamat, sk taman rakan, smk bandar baru sg long, smk engku husain, psis- diploma in architecture. uitm - bachelor in building surveying.

Buat renungan...

Bala bencana berlaku di merata-rata. Apakah dunia sudah sampai ke penghujungnya ? Apakah kita masih seronok & leka ? Bagaimana pula dengan iman kita?

Saturday, November 30, 2013

semoga engkau tenang di sana

Assalamualaikum..
Hari rabu malam 27hb nov aku telah dikejutkan dgn satu berita yg amat menyedihkan..sahabat karibku mona lizza binti mohd kassim telah kembali ke rahmatullah..
Jujur aku katakan mmg aku sgt2 terkejut..aku menjadi ralat kerana baru dua hari lepas aku dan arwah membalas comment di fb..
Sewaktu fify memberitahu perkara ini badanku sgt menggigil..kesejukan seperti berada di kutub..percakapan terketar2..
Semoga rohnya dicucuri rahmah dan ditempatkan di dalam golongan orang2 yg solihin..Al-Fatihah. .

No comments:

Post a Comment

Islam Itu Indah

Elakkan diri menjadi Islam baka kerana tiada nilai tiada harga. Datang syaitan dengan godaan, hilang Islam hilang iman, tenggelam dlm noda tenggelam dlm dosa