visit us!!

About Me

My photo
Hi... I am a simple person. Education: tadika maria, sk semenyih, sk seri sekamat, sk taman rakan, smk bandar baru sg long, smk engku husain, psis- diploma in architecture. uitm - bachelor in building surveying.

Buat renungan...

Bala bencana berlaku di merata-rata. Apakah dunia sudah sampai ke penghujungnya ? Apakah kita masih seronok & leka ? Bagaimana pula dengan iman kita?

Sunday, December 1, 2013

mahu ceria seperti dulu

Ntah bila mood aku nk kembali seperti dulu..ceria seperti dulu walaupun kdg2 dlm hati sedih, pilu..tapi senyuman itu tetap aku hiaskan di wajah..

Lepas asar aku n kwn2 nk pergi main basketball..mmg fikiran aku teringt pada arwah mona je sbb arwah la yg ajar aku main basketball..ptg2 time dip dlu selalu main...arwah ajar cara layuout yg btl..

Mmg memori bersama arwah masih segar di ingatan..takkan pernah padam

No comments:

Post a Comment

Islam Itu Indah

Elakkan diri menjadi Islam baka kerana tiada nilai tiada harga. Datang syaitan dengan godaan, hilang Islam hilang iman, tenggelam dlm noda tenggelam dlm dosa