visit us!!

About Me

My photo
Hi... I am a simple person. Education: tadika maria, sk semenyih, sk seri sekamat, sk taman rakan, smk bandar baru sg long, smk engku husain, psis- diploma in architecture. uitm - bachelor in building surveying.

Buat renungan...

Bala bencana berlaku di merata-rata. Apakah dunia sudah sampai ke penghujungnya ? Apakah kita masih seronok & leka ? Bagaimana pula dengan iman kita?

Monday, September 23, 2013

esok penentu segalanya

hari ni sekali lagi airmata aku menitis..aku tak dapat nak tahan rasa sedih ni..
mula2 aku tak rasa sedih tapi bila die dah sentuh pasal kelas dan dia pun ckp kelas sekarang tak best..
langsung aku pun terus sedih..

aku balik rumah dan mereka perasan mood aku dah tak baik..
dan aku menangis...

bila aku jumpa balik apiz, along n syahmi aku rasa terhibur..
maka hilanglah duka lara seketika..

dan aku amek juga kekuatan fazy untuk aku meneruskan kehidupan kuliah aku seperti biasa..

ya esok penentu segalanya..
apa-apa yg jadi aku dah sedia

Ya Allah..Kau tabahkanla hatiku..
aminn

No comments:

Post a Comment

Islam Itu Indah

Elakkan diri menjadi Islam baka kerana tiada nilai tiada harga. Datang syaitan dengan godaan, hilang Islam hilang iman, tenggelam dlm noda tenggelam dlm dosa