visit us!!

About Me

My photo
Hi... I am a simple person. Education: tadika maria, sk semenyih, sk seri sekamat, sk taman rakan, smk bandar baru sg long, smk engku husain, psis- diploma in architecture. uitm - bachelor in building surveying.

Buat renungan...

Bala bencana berlaku di merata-rata. Apakah dunia sudah sampai ke penghujungnya ? Apakah kita masih seronok & leka ? Bagaimana pula dengan iman kita?

Friday, April 12, 2013

kosong.kosong

salam...

hari ni aku ada trip ke putrajaya..
ni baru je sampai rumah..
case studynye tak seberapa..yg lebih shoping2 kat alamanda..
hahaaha

karaoke 12 org 1 bilik..tapi mmg tak puas la kan..
then lps aku main token game tu aku ajak nisa g karok..
die pun on je..hah ape lagi lantas pergi la karok sementata nak tgu marghrib..

tp bukan ni yg aku nak cakap sbenarnye..
sbenarnya aku rasa cm kosong hari ni..
mcm ade something yg missed..
aku nak ckp pun aku tak tau..
cume aku rasa ade sesuatu yg hilang dlm diri aku ni..

aku tak tau aku rase cmni sbb siapa..
sbenarnye byk kali aku dah rase bende2 cmni..
mmg nasib aku la rasenye..
takpe aku redha..
aku yg tak pandai..

tapi aku mmg cm xde mood..
bile tgk org lain cm riang ria amek gambar..
tetibe aku rasa cm aku tak diperlukan di situ lantas aku jauhkan diri dari mereka semua sebentar..
aku kdg2 rasa aku tak diperlukan pun..
kalo aku ade pun aku rasa mcm diorang tak rasa kewujudan aku..
tu yg aku rasa cam sedih n kosong je..
mungkin mereka tak perasan..
sbb aku pandai nak sorok2 reaksi..
tapi ni lah yg aku rasa even sbenarnya xde pape pun..aku je yg rasa cmtu..

ok la batri nak habis dah..

tata..


No comments:

Post a Comment

Islam Itu Indah

Elakkan diri menjadi Islam baka kerana tiada nilai tiada harga. Datang syaitan dengan godaan, hilang Islam hilang iman, tenggelam dlm noda tenggelam dlm dosa