visit us!!

About Me

My photo
Hi... I am a simple person. Education: tadika maria, sk semenyih, sk seri sekamat, sk taman rakan, smk bandar baru sg long, smk engku husain, psis- diploma in architecture. uitm - bachelor in building surveying.

Buat renungan...

Bala bencana berlaku di merata-rata. Apakah dunia sudah sampai ke penghujungnya ? Apakah kita masih seronok & leka ? Bagaimana pula dengan iman kita?

Wednesday, April 10, 2013

anugerah dekan

salam..

aku rasa aku mengantuk lagi lah..
padahal dah tido dah...baru je bangun kul 9 tadi..
bgn2 terus mandi n basuh baju bagai..

smalam aku ada anugerah dekan..
mula2 pergi nak naik bas je..iyelah memandangkan aku takde transport so kene la naik bas..
anugerah ttu start 8.30mlm..
aku ngn aida pun tggu lah bas tapi x muncul2..
lagi pulak xd sape yg nak amek kitorang..
nak harap belas ehsan org lain je mase tu..
sedihnye sbb takde sape nak hantar kitorang g anugerah dekan tu.

aku dah la penat sbb smalamnye aku tido lambat dlm kul 4..aku takleh nak tido sbb sakit kepala dah tahap gaban dah kan..aku pun pegi la sapu bam satu kepala..nampak tak sakit die cemana...
dapat rasa tak?dapat rasa tak?sakittt..
so malam tu aku mmg tak lena tido..

pastu pulak esoknye hari selasa g kelas mmg cm takde mood..
member2 pun tegur asal muka aku cam org tak sihat je kan...
mata pun nampak cm penat tak cukup tido sume..
mmg tak cukup tido lah kan..
pastu aku ngn ade interview nak dtg..nak tny2 psl bs..
dgr je lah talk dkt 2 jam tu..adoiiii..
penat sih..menguap2 aku dalam tu..dah la lecturer2 mase tu kat belakang aku dgr skali talk tu..

pastu kul 2.15 cmtu smapi rumah then makan makanan free..ayam lah tapi kan..sabar je lah..
pastu siap2 then kul 3 g site pulak..site dekat umah aku kt berjaya park tu..
naik la motor ngn syahmi..cik naik ngn fatin..
g site visit sume..interview org tu sume dkt kul 5.30..then singgah umah aku rehat2 jap smpai kul 6.10..
pastu rempit la kan sbb nak kejar anugerah dekan pny event plak..
tapi ikutkan hati aku dah penat gilerrr...tak larat dah...melayang2 dah kepala aku..
tapi aku gagahkan jugak g..tapi malangnye x dpt nak g sbb bas xd mlm2.

then nisa tepon ckp kat mane..aku dah mmg takde mood langsung dah..mmg taknak pegi je..
aku pun ckp kt nisa aku mmg xnk g..tapi nisa sedih je..
naik la rumah balik..panjat tingkat 4..masuk bilik then msg syahmi ckp tak g sbb xd transport...
lantas syahmi aka maggie terus ckp die nak amek aku ngn aida..
pergghh gentleman gile si maggie ni..
die kate takbest lah kan kalo aku ngn aida xde kan..
tak cukup forum...

so kul 9 cmtu diorang amek..
nasib lah kitorang sesi kedua..
so sempatlah..ngn hujan kitorang redah..bile dah abis majlis opkosh lah bergambar kan..
bese lah..event wajib tu..bwahahaaa...
so lepak2 makan dulu sume..dlm 11.30 kitorang chauu balik..

nak letak gmbr takde la pulak sbb camera hp aku dah rosak takleh gune..tetibe je kan rosak..
padahal aku bwk camera aku tapi aku tak terkeluarkn pulak sbb ingt nak belututtt je la dari mereka..

ok lah...tu je la aku nak celoteh..ni untuk bacaan aku di hari tua..nnt nak cerita kat cucu ke kan..ahahaha...
ok papai..

No comments:

Post a Comment

Islam Itu Indah

Elakkan diri menjadi Islam baka kerana tiada nilai tiada harga. Datang syaitan dengan godaan, hilang Islam hilang iman, tenggelam dlm noda tenggelam dlm dosa