visit us!!

About Me

My photo
Hi... I am a simple person. Education: tadika maria, sk semenyih, sk seri sekamat, sk taman rakan, smk bandar baru sg long, smk engku husain, psis- diploma in architecture. uitm - bachelor in building surveying.

Buat renungan...

Bala bencana berlaku di merata-rata. Apakah dunia sudah sampai ke penghujungnya ? Apakah kita masih seronok & leka ? Bagaimana pula dengan iman kita?

Wednesday, January 11, 2012

Yanni - Almost A Whisper Cover (keyboard)

Salam...

Sekarang ni bulan January. Family aku ramai beday bulan jan. Hari ni adik bongsu aku si dina punya beday. Dah 7 tahun dah die..skejap je rase..kalo dulu tyme die baby aku slalu gigit pipi die yg saanngaaattttttt tembam tu. dah macam orang jepun dah. terlebih jepun pun ado gak.

ewwwww cutenye....ni la dina mase baby...

Aku nak wish la hepy belated beday, hepy beday, and hepy becoming beday to my adik-adik, ain, dina, n iskandar. Ain adik sepupu aku beday die 9 jan, dina 10 jan, iskandar 15 jan. Hah dekat2 kan..so bak kate dina hari ahad ni baru sambut beday skali gus. so kalo camtu aku ingat nak balik semeyih la hari ahad ni ngan ayah nak celebrate beday diorang skali. dah lame tak celebrate reramai. apekan daya adik2 aku semua skolah kat sana.

hah lagi satu hari ni tod baru je beranak. dapat 3 ekor lagi kucing baru. yg bestnye kitten tu lahir same beday ngan dina la..senang la aku nak ingat umo kucing aku nnt. 

ok la. sebenarnya aku bukan nak cakap panjang pun hari ni. petang tadi boring-boring aku pun main la lagu almost a whisper dari yanni. cer tengok..cer tengok..cer dengar..cer dengar...


hah...best kan..best kan...lagu die yg best..aku main takde best mane pun. silap sane silap sini..ahh lantaklah kan...janji aku puas..eh puas ke??

ok daa...

No comments:

Post a Comment

Islam Itu Indah

Elakkan diri menjadi Islam baka kerana tiada nilai tiada harga. Datang syaitan dengan godaan, hilang Islam hilang iman, tenggelam dlm noda tenggelam dlm dosa