visit us!!

About Me

My photo
Hi... I am a simple person. Education: tadika maria, sk semenyih, sk seri sekamat, sk taman rakan, smk bandar baru sg long, smk engku husain, psis- diploma in architecture. uitm - bachelor in building surveying.

Buat renungan...

Bala bencana berlaku di merata-rata. Apakah dunia sudah sampai ke penghujungnya ? Apakah kita masih seronok & leka ? Bagaimana pula dengan iman kita?

Monday, April 4, 2011

shaheizy sam!!!yeay....

Salam...
Aku baru je lepas tengok abpbh..ok memang terbaik la ending die.
Giler lawak tyme nak umum anugerah bintang paling popular tu...
si johan ngan ucop ngan keletahnya..memang tergelak-gelak la aku ngan lawak spontan diorang...

Naik wheelchair bagai...hahaha..ngan tangan gemalainye..lagu soley soley nye..
kikikik terhibur hati aku ni.
yg best b4 nak umum 
"siapa nak ucop bacakan sila angkat tangan macam saya"

Ok memang semua angkat tangan macam die..huahuahua..siyes lawak..
aku rasa abpbh 2010 paling lawak la..
dari awal sampai habis aku asik nak gelak..perghhh..

And paling best bila shaheizy sam menang anugerah bintang paling popular..
cayalah sam...i peminat u tau...
haha...
bak kate sam 'i love u' (ngan gaya die)
congratz sam!!

No comments:

Post a Comment

Islam Itu Indah

Elakkan diri menjadi Islam baka kerana tiada nilai tiada harga. Datang syaitan dengan godaan, hilang Islam hilang iman, tenggelam dlm noda tenggelam dlm dosa