visit us!!

About Me

My photo
Hi... I am a simple person. Education: tadika maria, sk semenyih, sk seri sekamat, sk taman rakan, smk bandar baru sg long, smk engku husain, psis- diploma in architecture. uitm - bachelor in building surveying.

Buat renungan...

Bala bencana berlaku di merata-rata. Apakah dunia sudah sampai ke penghujungnya ? Apakah kita masih seronok & leka ? Bagaimana pula dengan iman kita?

Friday, April 22, 2011

cube try test wat...praktikkan hari2..lawak

Kite kalo tyme msg tak kesah la kan kat handset ke, kat fb ke, ym ke n ape2 je la yg sewaktu ngan mike sume ni mesti kite akan guna perkataan macam ni:

hihihii..
hahahaha..
hoho..
huhuhu..
kui2..
ngeh3...

Ni awok nak cite ni....
Dalam sehari mesti punyalah kite akan gune ayat2 cmtu..
jgn nak tipu la kalo tak gune...cettt..
tgk je la kat status2 fb tu..mesti ade weyhh...

Ape kate kan..kite cube apply kan bende2 tu sume dalam percakapan kite seharian..
aku dah cube dah..siyes lawak gler..
kalo nga takde mood ke an...nga tension ke an or nga busan tahap gaban ke an..cube try test bercakap gune perkataan2 tuh...contohnye kan camni:

ni aku petik dari aku sendiri tyme ngan adik sepupu aku kat umah wan

aku: ayoi...huhu
ayoi: akak...hihi...
aku: jom makan jom..hihiii..
ayoi: jom..jom..huu..
aku: lawak r kan ckp cmni...kikikik..
ayoi: tu la tu..ngeh3..tapi tyme msg takde la nmpak janggal kan..huhu..

hah amacam??cube la try nnt ckp macam tu..
best tau. 
ok la..daaa..huhu


2 comments:

  1. a'ah tw xpe, tgah2 msg pon bnde xde pe pon tp msti nk selit hihi huhu keh3 haha.. sbb xlengkap law xde..hahaha <--- see?

    ReplyDelete
  2. tu la psl...dah jd trend dah sume ni..
    kalo takde x complete

    ReplyDelete

Islam Itu Indah

Elakkan diri menjadi Islam baka kerana tiada nilai tiada harga. Datang syaitan dengan godaan, hilang Islam hilang iman, tenggelam dlm noda tenggelam dlm dosa