visit us!!

About Me

My photo
Hi... I am a simple person. Education: tadika maria, sk semenyih, sk seri sekamat, sk taman rakan, smk bandar baru sg long, smk engku husain, psis- diploma in architecture. uitm - bachelor in building surveying.

Buat renungan...

Bala bencana berlaku di merata-rata. Apakah dunia sudah sampai ke penghujungnya ? Apakah kita masih seronok & leka ? Bagaimana pula dengan iman kita?

Wednesday, April 20, 2011

ape aku buat hari-hari??jen jen jeng

Salam..

Lambat tul nak upload video nih..sabo je lah..
 Tuah Khairuddin nama anda ada di dalam vid ni..tah cmne leh petik nama ko.
Lame gler aku tak update blog. 
Al-maklumlah baru je baik domam ni hah...
Ari ni aku taknak cite bebanyak..biar video aku ni yg menceritakan kisah hidup aku hari-hari.
Cewahhh....kalo nak taip panjang kan..
bek wat video..lagi paham kan..



4 comments:

Islam Itu Indah

Elakkan diri menjadi Islam baka kerana tiada nilai tiada harga. Datang syaitan dengan godaan, hilang Islam hilang iman, tenggelam dlm noda tenggelam dlm dosa