visit us!!

About Me

My photo
Hi... I am a simple person. Education: tadika maria, sk semenyih, sk seri sekamat, sk taman rakan, smk bandar baru sg long, smk engku husain, psis- diploma in architecture. uitm - bachelor in building surveying.

Buat renungan...

Bala bencana berlaku di merata-rata. Apakah dunia sudah sampai ke penghujungnya ? Apakah kita masih seronok & leka ? Bagaimana pula dengan iman kita?

Saturday, March 5, 2011

tak tau nak bagi title ape

Salam...

Rasanya macam dah lama sangat tak update blog. Sebabnya takde benda pun nak cerita.
Hari-hari benda yang sama je aku buat.

pagi
Bangun, mandi, buat sarapan, tgk tv...

tgh hari
Sidai kain, masak kat dapur, layan kerenah kucing..kemane aku pergi kat situ diorang ada..nak2 time siang ikan. Semua duk tercongok tgk aku. Si tam, tod, po'eh, juli, hashim, beckam. Semua menanti-nanti aku. Nak menanti ape kan..menanti makan la.

petang
Online, tengok muka buku, update blog2 lain aku (dengan harapan tambah pendapatan), tengok youtube, main keyboard, kemas rumah.

malam
tgk tv dengan ayah. Kalau hari ahad, isnin n selasa tengok cerita trilogi cinta. Best cerita ni. Adaptasi dari novel tak seindah mimpi, tak semanis impian ngan tiada lagi mimpi.

Ni la hari-hari yang aku buat...

Nak cerita ape lagi eh...ok ekcelli aku tergelak soang2...eh takde la tergelak cuma tersenyum macam kambing je. Sebabnye an posman kene kejar dengan anjing. Elok2 aku toleh kat sliding door tetibe ternampak posman tu kene kejar dek anjing. Lawak la pulak an. Teringat time kecik2 dulu selalu kene kejar ngan anjing. Bila kene kejar anjing, memang laju r aku lari. Abang aku yang naik basikal pun kalah aku pecut. Aku pun tak sedar yang aku lari selaju tu. Kalau masuk lari 100m, boleh menang sukan olimpik. Haha..gile perasan an aku ni. Tapi semua orang rasanya kalo dah kene kejar ngan anjing sure punya lah lari laju.
Tak caya??try la...haha..

Hoke la. Saya sudah tidak sabar lagi menunggu kedatangan jumaat depan kerraannnaa adik-adik saya mahu pulang ke rumah ini. Yeayyy shukaa shaangattt!!Rumah jadi meriah!!!

Hoke....chau chin chau..mata ne..sayonara..

No comments:

Post a Comment

Islam Itu Indah

Elakkan diri menjadi Islam baka kerana tiada nilai tiada harga. Datang syaitan dengan godaan, hilang Islam hilang iman, tenggelam dlm noda tenggelam dlm dosa