visit us!!

About Me

My photo
Hi... I am a simple person. Education: tadika maria, sk semenyih, sk seri sekamat, sk taman rakan, smk bandar baru sg long, smk engku husain, psis- diploma in architecture. uitm - bachelor in building surveying.

Buat renungan...

Bala bencana berlaku di merata-rata. Apakah dunia sudah sampai ke penghujungnya ? Apakah kita masih seronok & leka ? Bagaimana pula dengan iman kita?

Wednesday, March 30, 2011

kunvukisin...

Salam...
Aku nak cakap pasal konvo lagi ni.
Tak abih lagi aritu punya cerita. Kehangatan konvo masih terasa lagi. Siyes!!
Kawan-kawan aku pun dah upload pic2 kat fb..so banyak la aku dah copy...
Tenkiu very much kawan2....

Aku sebenarnya tak kisah pun family aku tak datang konvo. Aku cakap kat ayah aku 
"takpe la ayah. Takyah datang pun takpe...diploma je pun"

Ok memang aku rasa macam tu. Tapi kan bila aku dah naik pentas even lebih kurang 10 saat je then kul 12 dah habis majlis, dah keluar dewan baru aku terasa macam sediy sikit la hati aku ni. 
Betul ni...tak tipu..memang sedih sebab tengok kawan2 yang lain dengan family, dengan buah hati, ada kawan2 datang...dapat bunga banyak-banyak..besar-besar..

Aku pulak sengsorang je. Tapi kesedihan aku tu tak menjadi sedih sebab ape taw...
Sebab lepas je abis majlis haruslah amek gambar dengan kawan2 kan.

 hah tengokla ni. aku pun tak sedar ade junior amek gambar ni. Tngok2 dah ade je tag kat fb. tq ea

Apa lagi...bila nak amek gambar mesti la senyum kan. Memang la aku senyum berjam-jam. 
Sampaikan ada kawan2 aku kata dah menggigil-gigil dah pipi diorang asik senyum tak henti-henti.
Hahahaha...

 ni budak kelas aku. hah pilih2 nak yg mana...yg pasti berdiri ketiga dari kiri single lagi..haha..

Apa-apa pun memang best la konvo. Pagi tu aku di'make-up' oleh Mona lizza. Thanks mon!!!
Tau-tau je la kan. Aku mana nak bermekap. Stakat pakai pengilat bibir aje ade la. Ngehngehngeh...




ni  la budak perempuan kelas aku..memang sikit je perempuan.



                                           dari kiri : mona (yg makeup aku), aku, fifi   (yg drive n bawak aku kesini) thanks!!





Rasa macam tak sabar pulak nak konvo untuk degree...hahaha apa la kau ni najlaa...
Tawaran pun tak dapat lagi. Ya Allah harap dapatlah sambung degree...amin...



ada orang cakap muka aku ngan ika sama..sama ke??
 aku terasa kerdil di situ ye...haha...mona n wong tinggi sangat

sape paling comeiii??

ok dah puas bergambar masing2 pun dah nak balik...

 ni la classmate aku. memang sikit la kitorang.brape belas je. yg kecik molek tu lecturer aku cik hairu nazlina. sayang cik.gambar ni time raptai...

time raptai pun ade la sesuatu yg mengguris hati aku ngan kwn2. Tak sangka kita datang cara baik. Nak salam, nak tanya kabar tapi kene pulak ayat2 pedas. Ape la nasib.Aku nak luahkan hati kat sini boleh tak??boleh tak???eh mesti la boleh..ni kan blog aku. sker ati la kan...
sediyy sangat diperlakukan sebegitu rupa. Jahat sangat ke kami ni wahai kepada yang berkenaan sampai nak kata kami sebegitu??kami itu la...kami ini laa...boleh tak jangan nak dengar sangat cakap orang kalau tak tau kesasihan yang sebenar-benarnya??
sigh....aku pun tak tau la..

ok la..lupakan la pasal tu..dah taknak sakit hati lagi dah.
ok chau chin chau...

11 comments:

  1. its the first place why i didnt come to convo ..(sigh ,alasan ) .x der org nak kasik bunge ..konvo sekarang nie leh dibuat cam style hari kekasih pun ada gak ..

    ReplyDelete
  2. haha ape la kast ni..
    time konvo tu fyfy ade bg bunga kat aku ngan mona..ada la jugak bunganye tu kan..hehe

    ReplyDelete
  3. sedihnya.. kalau aku kan aku paksa parents aku datang. yela, sebab sape lagi nak datang kan. tapi pape pun mesti seronok kan time tu. bergamabr sakan. ni buat aku tak sabar nak grad!! huu \(^_^)/

    ReplyDelete
  4. tu la yana..tp nak wat cmner..ayah aku outstation mse tu..tapi mmg sonok r..cpt2 grad yana..best gile

    ReplyDelete
  5. like like like.... jom reramai pkai bju konvo... ^__~

    ReplyDelete
  6. haha...pakai bju konvo reramai patu amek gambar sakan ye cak

    ReplyDelete
  7. hihihi... ske ske... cak ble lg, tgh tggu tarikh je... best best tgk lala pkai bju konvo...

    ReplyDelete
  8. n congratz lala.... \\(^__^)//

    ReplyDelete
  9. kura-kura: thankz...siapakah gerangan kura-kura ni ea??

    ReplyDelete

Islam Itu Indah

Elakkan diri menjadi Islam baka kerana tiada nilai tiada harga. Datang syaitan dengan godaan, hilang Islam hilang iman, tenggelam dlm noda tenggelam dlm dosa