visit us!!

About Me

My photo
Hi... I am a simple person. Education: tadika maria, sk semenyih, sk seri sekamat, sk taman rakan, smk bandar baru sg long, smk engku husain, psis- diploma in architecture. uitm - bachelor in building surveying.

Buat renungan...

Bala bencana berlaku di merata-rata. Apakah dunia sudah sampai ke penghujungnya ? Apakah kita masih seronok & leka ? Bagaimana pula dengan iman kita?

Friday, September 4, 2015

Rindu kamu

Assalamualaikum..

Aku sebenarnya rindu sgt kat dia..
Dia dah lama hilang dlm hidup aku..
Mungkin dia mmg taknak ada hubungan dgn aku..
Moment2 aku pun skng ni dia buat2 tak nmpak..tp moment2 kwn2 aku yg lain dia like plak..
Kdg2 siap komen lg...
Kalau aku ada buat salah aku minta maaf..
Aku mencari dan mengharap kau yg dulu..
Mungkin barangkali kau pun rasa apa yg aku rasa..
Mungkin kau sengaja jauh dari aku...
Now aku dah cakap kat hati, no more sacrifice..
Aku akan terus terang kat kau apa yg aku rasa selama ni..
Aku tak tegur kau bukan sbb aku benci kau..
Aku syg kau sebenarnya..
Tapi aku berundur sbb merasakan yg ada seseorang yg suka kat kau..
Kawan aku sendiri dan kawan kau jugak..
Aku harap aku ada kekuatan utk luahkan apa yg aku rasa..
Harus ketepikan ego ini..harus!!

No comments:

Post a Comment

Islam Itu Indah

Elakkan diri menjadi Islam baka kerana tiada nilai tiada harga. Datang syaitan dengan godaan, hilang Islam hilang iman, tenggelam dlm noda tenggelam dlm dosa