visit us!!

About Me

My photo
Hi... I am a simple person. Education: tadika maria, sk semenyih, sk seri sekamat, sk taman rakan, smk bandar baru sg long, smk engku husain, psis- diploma in architecture. uitm - bachelor in building surveying.

Buat renungan...

Bala bencana berlaku di merata-rata. Apakah dunia sudah sampai ke penghujungnya ? Apakah kita masih seronok & leka ? Bagaimana pula dengan iman kita?

Wednesday, October 15, 2014

quick update:trip muar

Assalamualaikum. ..

Hari ni aku ade trip design kat muar..
melawat muar lah kita..1st day kat sini harini overview site..jln dari section 1 sampai lah ke site aku..jauh aku ckp..group leader aku takde..so group aku tinggal 4 org je. .site agak besar jugak...
nak kira parking nak kira kedai..nak tau jumlah kedai lg n byk lg bende..aku harap sempat lah nak buat site analysis apa semua..

Jap lagi kul 9 nak g tgk site lg..penat belakang kira..lepas tu da habis boleh g karok..yeayyyy

No comments:

Post a Comment

Islam Itu Indah

Elakkan diri menjadi Islam baka kerana tiada nilai tiada harga. Datang syaitan dengan godaan, hilang Islam hilang iman, tenggelam dlm noda tenggelam dlm dosa