visit us!!

About Me

My photo
Hi... I am a simple person. Education: tadika maria, sk semenyih, sk seri sekamat, sk taman rakan, smk bandar baru sg long, smk engku husain, psis- diploma in architecture. uitm - bachelor in building surveying.

Buat renungan...

Bala bencana berlaku di merata-rata. Apakah dunia sudah sampai ke penghujungnya ? Apakah kita masih seronok & leka ? Bagaimana pula dengan iman kita?

Thursday, September 18, 2014

perubahan itu

assalamualaikum..

sejak beberapa harini mcm2 dah jadi kat aku n family..
semua ni ada hikmahnya..

ok lets talk about something else..
i dont think that i wanna share that story..
lets keep it within family n my special maybe..

aku cuma nak cakap yang aku dapat rasakan perubahan tu..
aku tahu kau pun rasa benda yang sama..
dulu kau lain bila kau tegur n sapa aku..
sekarang semuanya lain..
dah tak macam dulu..
masa mula-mula kita kenal..
bulan september...ya..bulan september kau dan aku bertegur sapa..
tapi sekarang semuanya sudah jelas mungkin..
dan aku tahu apa yang harus aku lakukan..
kau selalu menafikan..banyak kali aku tanya dan jawapan kau masih sama..
tapi mengapa jawapan kau tu tak kene dengan tindakan kau..
sangat lain..
kau mmg dah lain..
dan aku juga ego..
ya ego aku sangat tinggi..
dulu kau sering kata rindu..
tak putus-putus ucapanmu itu..
tapi sekarang tiada lagi kedengaran..
seketika cuma perasaan itu?
boleh muncul boleh hilang begitu saja?
aku sebenarnya nak lupakan semua kenangan tu..
tapi aku rasa susah..
saat aku scroll msg2 kau yg dulu aku rasa bagai..
ahhhh...ni kau yg dulu..
kau yang sekarang bukan begini..
baik aku lupakan saja..
kau pun macam dah bahagia..
cuma aku rasa kita harus bertemu..
berbincang..luahkan segala..
aku tahu kau pun mesti ada benda yg kau nak cakap..
aku tahu tu...
tadi pun aku tidak banyak bersuara..
maaf andai kau terasa..
tapi aku tak boleh nak hadap kau sbb aku akan ingat memori kita..

oklah..byk lg aku nak luahkan...tapi biarlah

No comments:

Post a Comment

Islam Itu Indah

Elakkan diri menjadi Islam baka kerana tiada nilai tiada harga. Datang syaitan dengan godaan, hilang Islam hilang iman, tenggelam dlm noda tenggelam dlm dosa