visit us!!

About Me

My photo
Hi... I am a simple person. Education: tadika maria, sk semenyih, sk seri sekamat, sk taman rakan, smk bandar baru sg long, smk engku husain, psis- diploma in architecture. uitm - bachelor in building surveying.

Buat renungan...

Bala bencana berlaku di merata-rata. Apakah dunia sudah sampai ke penghujungnya ? Apakah kita masih seronok & leka ? Bagaimana pula dengan iman kita?

Tuesday, December 11, 2012

quick update : subway takoyaki

salam..

quick update..

tgh hari tadi lepas je abis presentation environmental science and services aku ngan member2 gerak ke plaza masalam. plan mase dlm clas gak then terus je decide g sana..

then kebetulan dlm beg aku ade lg 3 baucer subway..hah apo lai..mmg mkn subway la kan..

tapi mmg lmbt la kitorang smpai sbb tunggu bas lame gler. dkt kul 3 baru makan..byngkan la tak makn dari pagi..aku just makan biskut rokok sebatang, sebutir nips yg dpt sbb berebut ngn member, ngan sebiji gula2 mentos.. ok nampak tak betapa laparnye aku lepas tu.

makan subway tadi siyes tak kenyang. so b4 g subway ternampak plak takoyaki..gler kau taknak beli.dah lame mengidam tau nak takoyaki. lame gler tak makan.

so lepas g subway g pulak beli takoyaki...tapiiiiiiiiiiiiiiiiiii..................

takoyaki die kurang enakkkkkkk!!!!!!1huaaaaaaaa :(

tapi kurang enak pun abih yo aku makan...hahaha...

ok2 skng aku nga sakit pale gler2 ni even dah telan 2 biji activ fast..dah sapu bam pun masih tak mmpu nak legekan kesakitan..
nampak tak betapa sakitnye pale aku skng ni..

ok lah...aku boring wat asgmnt ni senanye..so nak men game la plak...
ok daaaaa

2 comments:

  1. erk.. sedap, dah lama x makan subway ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedap abg rizqan..haha..
      sbb ade baucar kan sbb tu g..beli free 1 dpt free 1

      Delete

Islam Itu Indah

Elakkan diri menjadi Islam baka kerana tiada nilai tiada harga. Datang syaitan dengan godaan, hilang Islam hilang iman, tenggelam dlm noda tenggelam dlm dosa