visit us!!

About Me

My photo
Hi... I am a simple person. Education: tadika maria, sk semenyih, sk seri sekamat, sk taman rakan, smk bandar baru sg long, smk engku husain, psis- diploma in architecture. uitm - bachelor in building surveying.

Buat renungan...

Bala bencana berlaku di merata-rata. Apakah dunia sudah sampai ke penghujungnya ? Apakah kita masih seronok & leka ? Bagaimana pula dengan iman kita?

Monday, June 18, 2012

yeahhh laptop dah repair!!

Akhirnya!!!laptop aku dah siap repair...fuhhh almost 2 month aku hidup tanpa laptopku yg kucinta (kene puji2 sket lappy ni biar tak rosak lagik). 
Aku pun tak caya aku leh hidup tanpa lappy 2 bulan. terror gak aku ni.

Nasib la time lappy rosak nga cuti skolah. So takde la aku nak boring sbb adik2 aku ade kek umah ni hah. Tapi tu la kalo diorang ade kat rumah ni dah cam tongkang pecah dah. Aduhhh penat aku nak mengemas.

Aku taktau nak cakap ape sbenar ea ni. Jap g kul 2.45 nak tengok bola. Itali vs Ireland. Go italy go. Pagi tadi tengok Portugal vs Netherlands ngan ayah aku. Kali ni ayah aku bangun pulak sbb belanda main kan. Ayah aku minat belanda. Aku pulak tak minat belanda. Portugal pun aku tak minat. Aku minat germany. Aku suke ozil..ozil..ozil..measut ozil..

So pagi tadi aku bedua la ngan ayah tengok bola sampai dekat kul 5. Time goal bersorak goooaallllll!!!!!padahal aku tak sokong pun belanda ngan portugal. Hahaha. Kalaula tv3 siarkan german vs denmark kan best. Apelahhh....

wokeyylahh...daaa

1 comment:

  1. haha lame gile xhupdate.

    ko mmg minat bola kan..
    aku b4 ni minat jugak tp kali ni tak besemangat plakk..maleh nk besongkang mato

    ReplyDelete

Islam Itu Indah

Elakkan diri menjadi Islam baka kerana tiada nilai tiada harga. Datang syaitan dengan godaan, hilang Islam hilang iman, tenggelam dlm noda tenggelam dlm dosa